"Biz yarın ne zaman başlıyoruz?"

Çeviri:At what time do we start tomorrow?

4 yıl önce

5 Yorum


HalilERGEN

At... neden?

4 yıl önce

omercito
omercito

Günlük kullanımda "at" pek kullanılmıyor olsa da gramer yapısı açısından en doğru formu budur.

We start at 2 o'clock.

  • What time do we start at? (Bu formda yazarsak cümleyi preposition kullanarak sonlandırmış oluruz, bu da pek doğru bir yöntem değil ama sıkça kullanıldığını duymak mümkün.)

  • What time do we start? (Yukarıdaki sebepten dolayı günlük kullanımda "at" genellikle cümleden atılıyor ve cümle bu şekilde kuruluyor.)

  • At what time do we start? (Ancak gramer açısından en doğru olanı, "at"i cümleden atmak yerine olması gerektiği yere koymaktır.)

4 yıl önce

UgurGundogmus

'At what time' yerine 'when' kullanilamaz mi?

3 yıl önce

erk45751

"When do we start tomorrow" oluyor

2 yıl önce

vitosha4

"Tomorrow when do we start" yazdım kabul etmedi. Bu şekilde de sorulamaz mı?

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.