"Sen kiliseye gitmedin."

Çeviri:You did not go to church.

4 yıl önce

14 Yorum


bacio_
bacio_

Did yerine went'li kurmak istesek cumleyi <You went not to church> doğru olur mu?

1 yıl önce

Lalisa.manoban56

Hayır. Olumsuz cümlelerde 'did not' kullanılır. Başka kullanım yoktur.

1 yıl önce

omerFaruk2779

Cümle sıralaması özne+did+fiil+isimmidir ?

6 gün önce

HalilERGEN

go to the church yazdım. the neden uygun olmaz.

4 yıl önce

omercito
omercito
  • Go to church - Kiliseye dua etmeye, ibadet etmeye vs. gitmek

  • Go to the church - Kiliseye (o yere/o yapıya) gitmek

Burada detayı bilmediğimiz için ikisi de doğru olmalı.

Örneğin aynı şey, "go to school / go to the school" veya "go to hospital / go to the hospital" gibi durumlar için de geçerlidir.

  • Go to school - Okula (okumaya, ders amaçlı, öğrenci olarak vs.) gitmek

  • Go to the school - Okul binasına gitmek. Örneğin bir veli okula gidiyorsa "go to school" dememiz yanlış olur.

4 yıl önce

c_yumak

Omercito çok açıklayıcı bir açıklama teşekkür ederim

3 yıl önce

ChelebyJr

Went olması gerekmezmi?

2 yıl önce

Lalisa.manoban56

Olmaz. Çünkü olumsuz cümlelerde 'did not' kullanılır.

1 yıl önce

KudretBodu

You did not go to most

2 yıl önce

Lalisa.manoban56

'Most' (aslında the most), 'en iyi' anlamına gelir. 'Mosque' kelimesini söylüyorsanız, o 'cami' anlamına gelir.

1 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

You went to mosque

2 yıl önce

Lalisa.manoban56

Bu cümlenin çevirisi 'Sen camiye gittin' olur.

1 yıl önce

Umut502667
Umut502667

You did not go to mosque. Demek istediniz herhalde.

2 yıl önce

Lalisa.manoban56

Mosque, cami anlamına gelir.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.