1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The cat drinks its water."

"The cat drinks its water."

Traducere:Pisica bea apa ei.

May 7, 2014

14 comentarii


Stefan_Florian

eu am tradus pisica isi bea apa ... si e ok :D


caririri20

Pisica isi bea apa imi pare aceiași chestie cu pisica bea din apa ei. Eu chiar bănuiesc ca nu gresesc.


Mara192008

pai e bine mereu imi da bine cand scriu asa dar acuma nush dar no mi.o dat bine


Mara192008

aaaaaaa de asta mi.o dat ca.i gresit ca am scris laptele opa


ana_ana03

apa ei ar fi fost her water


fantomitzah

Când e vorbe de persoane da, ”her water” = apa ei; ”his water” = apa lui.
Dar când e vorba de animale, în engleză există un pronume special, se folosește ”its water”. Care a fost tradus prin ”ei” pentru că în română substantivul ”pisică” are genul feminin. Dacă era vorba de un câine am fi tradus prin ”apa lui” pentru că substantivul ”câine” are genul masculin.


Constantin137439

Bun raspuns. M-a ajutat si pe mine. multumesc.


Florian197941

pai si atunci la caine cum zici, tot its, sau his, ca nu am inteles asa bine


AlinaNicol3

Her se foloseste la persoane . Its se foloseste la lucruri si animale


adriancik97

Pisica bea apa lui - suna gresit. De parca pisica ar bea apa altcuiva.


DianaStanc11

Mâța își bea apa.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.