"The cat drinks its water."

Traducere:Pisica bea apa ei.

acum 4 ani

6 comentarii


Stefan_Florian

eu am tradus pisica isi bea apa ... si e ok :D

acum 3 ani

ana_ana03

apa ei ar fi fost her water

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Când e vorbe de persoane da, ”her water” = apa ei; ”his water” = apa lui.
Dar când e vorba de animale, în engleză există un pronume special, se folosește ”its water”. Care a fost tradus prin ”ei” pentru că în română substantivul ”pisică” are genul feminin. Dacă era vorba de un câine am fi tradus prin ”apa lui” pentru că substantivul ”câine” are genul masculin.

acum 4 ani

Constantin137439

Bun raspuns. M-a ajutat si pe mine. multumesc.

acum 4 ani

MarinN17

Asa este

cu 2 luni în urmă

AlinaNicol3

Her se foloseste la persoane . Its se foloseste la lucruri si animale

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.