"Thecatdrinksitswater."

Traducere:Pisica bea apa ei.

acum 4 ani

15 comentarii


Stefan_Florian

eu am tradus pisica isi bea apa ... si e ok :D

acum 3 ani

ana_ana03

apa ei ar fi fost her water

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Când e vorbe de persoane da, ”her water” = apa ei; ”his water” = apa lui.
Dar când e vorba de animale, în engleză există un pronume special, se folosește ”its water”. Care a fost tradus prin ”ei” pentru că în română substantivul ”pisică” are genul feminin. Dacă era vorba de un câine am fi tradus prin ”apa lui” pentru că substantivul ”câine” are genul masculin.

acum 4 ani

Constantin137439

Bun raspuns. M-a ajutat si pe mine. multumesc.

acum 4 ani

MarinN17

Asa este

cu 4 luni în urmă

Mikajulia
Mikajulia

Pentru un roman , suna aiurea. ! Admiteti cel putin 2 variante!

acum 3 ani

MarinN17

N ai recunoaște un om deștept nici daca te ar lovi în față

cu 4 luni în urmă

AlinaNicol3

Her se foloseste la persoane . Its se foloseste la lucruri si animale

acum 4 ani

seglea-r

și, de asemenea, pentru obiecte neînsuflețite, e.g. the car burst its tyre

acum 3 ani

stoica_florin

Pisica bea apa ei

acum 2 ani

adriancik97

Pisica bea apa lui - suna gresit. De parca pisica ar bea apa altcuiva.

acum 1 an

CristinaCi670608

Pisica bea apa lui???

acum 1 an

Shuggyda

"Pisica bea propria apa"

acum 3 ani

Mikajulia
Mikajulia

poate fi si aceasta varianat

acum 3 ani

harry_poker

pisica bea apa cainiilor? nush daca imi pierd timpu cu duolingo asta ....ajung la b1

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.