1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun belgeyi alması lazım."

"Onun belgeyi alması lazım."

Çeviri:He needs to get the document.

May 7, 2014

15 Yorum


ugurleef

Get ne demek neden take olmuyor

July 28, 2016

Bisnev99

Sadece get kullanarak konuşabilirsin bence. Çünkü o kdar çok anlamı var. :)


kbrazl

Have to neden kullanılmıyor? Sonuçta o da lazım anlamına gelmez mi?


aoskdaosdkoas

need to = lazım, gerek

have to = zorunda olmak


egeninefesi03

Needs to arasına take girse He Needs take to the document olmaz mı Ama bazen oluyor.


Selcen_Ozturk

hayır. "need to" bir arada kullanılır, arasında hiçbir zaman bir şey girmez


Ayhanc

"he must take the documents" neden olamaz?


aybuke_krt

must= zorunda olmak


ramazan785137

He has to get the document de aynı şey değilmi anlam olarak


edzjlg

He must get the document neden olmuyor ?


Kartal1949

She must take the dokument ?


Kaanelikku

Onun demiş O dememiş burada his benzeri bir şeyi özne olarak kullanamaz mıyız?


nevin854190

Uçağa binmek için de to get kullandık almak içinde to get kullandık


muratxx5

Kullan geti kurtar g*tü derdiler. KUSURA BAKMAYIN :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.