"Onun belgeyi alması lazım."

Çeviri:He needs to get the document.

4 yıl önce

14 Yorum


ugurleef
ugurleef

Get ne demek neden take olmuyor

2 yıl önce

Bisnev99

Sadece get kullanarak konuşabilirsin bence. Çünkü o kdar çok anlamı var. :)

1 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Have to neden kullanılmıyor? Sonuçta o da lazım anlamına gelmez mi?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

need to = lazım, gerek

have to = zorunda olmak

4 yıl önce

egeninefesi03

Needs to arasına take girse He Needs take to the document olmaz mı Ama bazen oluyor.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "need to" bir arada kullanılır, arasında hiçbir zaman bir şey girmez

3 yıl önce

egeninefesi03

teşekkürler

3 yıl önce

Ayhanc

"he must take the documents" neden olamaz?

3 yıl önce

aybuke_krt

must= zorunda olmak

1 yıl önce

ramazan785137

He has to get the document de aynı şey değilmi anlam olarak

1 yıl önce

muratxx5

Kullan geti kurtar g*tü derdiler. KUSURA BAKMAYIN :)

1 yıl önce

edzjlg

He must get the document neden olmuyor ?

1 yıl önce

Kartal1949

She must take the dokument ?

1 yıl önce

Kaanelikku

Onun demiş O dememiş burada his benzeri bir şeyi özne olarak kullanamaz mıyız?

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.