"Тим, это Том."

Çeviri:Tim, bu Tom.

September 28, 2018

8 Yorum


Arda783318

Arkadaşlar doğru bu biraz sivri zekanızı kullanırsanız Türkçede ki gibi bu şu da de gibi eklerin olmadığını çevirmenin tüekçemize en yakın anlam ile çevirmeye çalıştığını anlarsınız

January 4, 2019

beren833765

Yanlis

October 11, 2018

haledoga

Yanliss

January 29, 2019

yurda470652

Yanlış mi buu

October 20, 2018

haledoga

Evet

January 29, 2019

mustalha

Eto tom eusca gdtegdbcj

April 7, 2019

sfr808315

burda boyle yazmiyordu yaziyordu ki tercumanina tim,mu tom burda ise Tim, bu Tom yazıyor

September 28, 2018

sfr808315

evet

September 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.