A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Helyre fogjuk állítani ezt a házat."

Fordítás:We are going to recover this house.

4 éve

5 hozzászólás


yatze81

Eddig úgy tudtam, hogy a 'recover' fő jelentése betegségből felgyógyul, talpra áll, kihever, stb. Nem tudtam, hogy ilyesmire tárgyak is képesek... Erre nem inkább a rebuild lenne jó? Vagy a renovate? Vagy a restore?

4 éve

patisano1

Egyetertek. Vagy például estabblish

3 éve

Simon_Zoli

Köszi a megjegyzést, teljesen egyetértek veled! Én is a rebuild - et írtam, de sajna nem fogadta el, jó lenne javítani.

3 éve

Norbert329178

Nem fogadta el a refurbished-et sem :(

2 éve

Zsuzsizsuzso

A recondition vagy a put in repair lenne a legmegfelelőbb. Én azért jelentem.

2 éve