"В этом месте есть всё."

Çeviri:Bu yerde her şey var.

September 29, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Emre892565

Burada her şey var da doğru


Nesim55

Rusça cümlede burada sözünün karşılığı olan "здесь"olmadığı için çeviri doğru olmaz. 17.9.2020


Sh.Farida

Ne zaman "на" ne zaman "в" kullanmalıyız


Sunay931017

"в"iç mekanlarda kullanılıyor. "на" ise bi nevi üstünde demek. İngilizcedeki "on" ile aynı anlamda


CuneytITIR

"Bu yerde herşey yerinde "daha mı doğru.


BurakTEPEL1

Hayır ectb sahip olmak var mi yok mu doğru olan

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.