Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kasenin içindeki elmalar pistir."

Çeviri:The apples in the bowl are dirty.

0
4 yıl önce

13 Yorum


kemal.c.ta

The apples are dirty in the bowl olmaz mı

10
Cevap ver3 yıl önce

gokhanelif

Ayni fikirdeyim.

1
Cevap ver3 yıl önce

hocalogrencisi

O zaman "elmalar kasede pistir" olur

1
Cevap ver2 yıl önce

ekervolkan

"in" "içindeki" anlamını nasıl kattı onu pek anlayamadım

0
Cevap ver4 ay önce

irempsash
irempsash

İçinde sözcüğünün karşılığı olarak inside gösterilmiş. Ben de cümleyi "the apples inside the bowl are dirty" diye kurdum ama yanıtım yanlış sayıldı ve inside the bowl yerine in the bowl doğru çıktı. Bence benim "inside"lı cevabım da kabul edilmeliydi.

4
Cevap ver4 yıl önce

smart.ghost

Ama » in « de içinde demek

-1
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

edilebilir evet, lütfen bu tip durumlarda buraya yazmak yerine rapor et tuşunu kullanın

-2
Cevap ver4 yıl önce

mmtcoach

Sende her seye ayni cevabi veriyorsun

0
Cevap ver1 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

the apples are dirty in the bowl dedim neden olmuyor?

2
Cevap ver4 yıl önce

hardnrocker

"Wine bowl of your father." Babanın şarap çanağı, konular ilerledikçe zorlaşıyor.

2
Cevap ver2 yıl önce

ceren184089

Bende the apples are dirty in the bowl dedim ve dogru bir cumle bu sadece uygulama da nesnenin yeri degismis bu bisey farkettirmiyor uygulama sonucta cumleyi okuyupta karar vermedigi icin

0
Cevap ver1 yıl önce

noahgod

the apples in the bowl are filthy neden olmuyor

-2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

filthy fiziksel bir kirlilik değildir, meyveler içn kullanılmaz

1
Cevap ver4 yıl önce