1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kasenin içindeki elmalar pis…

"Kasenin içindeki elmalar pistir."

Çeviri:The apples in the bowl are dirty.

May 7, 2014

21 Yorum


kemal.c.ta

The apples are dirty in the bowl olmaz mı


hocalogrencisi

O zaman "elmalar kasede pistir" olur


ekervolkan

"in" "içindeki" anlamını nasıl kattı onu pek anlayamadım


Ahmetcbn

In'in zaten kelime anlamı "içinde "


Hasan_Ali07

yanlış anlamayın ama asıl orjinal cümlede bu söylediğinizi söylüyor gibi sanırım ben bu ingilizceyi öğrenemeyeceğim


Elcan649765

Ben de öyle yazdım! Ama bunun yanlış olduğunu düşüne düşüne yazdım


sibel196384

Olmaz Çünkü bir tamlama var cümlede ve tamlama ayrılmaz.


hardnrocker

"Wine bowl of your father." Babanın şarap çanağı, konular ilerledikçe zorlaşıyor.


irempsash

İçinde sözcüğünün karşılığı olarak inside gösterilmiş. Ben de cümleyi "the apples inside the bowl are dirty" diye kurdum ama yanıtım yanlış sayıldı ve inside the bowl yerine in the bowl doğru çıktı. Bence benim "inside"lı cevabım da kabul edilmeliydi.


smart.ghost

Ama » in « de içinde demek


hasanodac14

the apples are dirty in the bowl dedim neden olmuyor?


mevlt990521

Tamam da bu cümle neye bakılarak ortadan başlıyor mantık ne acaba


ceren184089

Bende the apples are dirty in the bowl dedim ve dogru bir cumle bu sadece uygulama da nesnenin yeri degismis bu bisey farkettirmiyor uygulama sonucta cumleyi okuyupta karar vermedigi icin


zlem415203

Ben in the diye düşündüm


_kl.mrt

In the bowl the apples are dirty olamaz mı?


Tahabs

Bende onu yaptım


noahgod

the apples in the bowl are filthy neden olmuyor


Selcen_Ozturk

filthy fiziksel bir kirlilik değildir, meyveler içn kullanılmaz


Hasan_Ali07

bu tamlamalar bizi bitiriyo yani ingilizce bile birileri ile sohbet ediyo olsak kimsenin umrunda olmayacak şeylerden hatalı oluyoruz gibime geliyor izlediğim çoğu film ve videolarda the aşırı nadir ama biz her b..kta the koyuyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.