"Kasenin içindeki elmalar pistir."

Çeviri:The apples in the bowl are dirty.

4 yıl önce

13 Yorum


kemal.c.ta

The apples are dirty in the bowl olmaz mı

4 yıl önce

gokhanelif

Ayni fikirdeyim.

3 yıl önce

hocalogrencisi

O zaman "elmalar kasede pistir" olur

2 yıl önce

ekervolkan

"in" "içindeki" anlamını nasıl kattı onu pek anlayamadım

8 ay önce

irempsash
irempsash

İçinde sözcüğünün karşılığı olarak inside gösterilmiş. Ben de cümleyi "the apples inside the bowl are dirty" diye kurdum ama yanıtım yanlış sayıldı ve inside the bowl yerine in the bowl doğru çıktı. Bence benim "inside"lı cevabım da kabul edilmeliydi.

4 yıl önce

smart.ghost

Ama » in « de içinde demek

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

edilebilir evet, lütfen bu tip durumlarda buraya yazmak yerine rapor et tuşunu kullanın

4 yıl önce

mmtcoach

Sende her seye ayni cevabi veriyorsun

1 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

the apples are dirty in the bowl dedim neden olmuyor?

4 yıl önce

hardnrocker

"Wine bowl of your father." Babanın şarap çanağı, konular ilerledikçe zorlaşıyor.

3 yıl önce

ceren184089

Bende the apples are dirty in the bowl dedim ve dogru bir cumle bu sadece uygulama da nesnenin yeri degismis bu bisey farkettirmiyor uygulama sonucta cumleyi okuyupta karar vermedigi icin

1 yıl önce

noahgod

the apples in the bowl are filthy neden olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

filthy fiziksel bir kirlilik değildir, meyveler içn kullanılmaz

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.