1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I see the edge of the buildi…

"I see the edge of the building."

Çeviri:Ben binanın kenarını görüyorum.

May 7, 2014

11 Yorum


allmiy

yapının kenarını görürüm de kabul edilmeli


erencetin

"Ben binanın köşesini görürüm" yanıtı kabul edilmeli.


CAytun

Köşe : corner


geumlidren

''yapının kenarını görüyorum'' u kabul etmedi?


nartsafak

kenarından köşesinden yapılan yanlışları "rapor et" elim mi :)


Den772288

Ben yapının ucunu görürüm neden kabul edilmiyor


AcunMustafa

"Edge" kelimesi köşe olarak da kullanılamaz mı?


Gkhanakr11

Edge köşe de demektir , binanın köşesini görüyorum da kabul edilmeli


basar44602

Edge nin yaygin kullanilan anlami kenar. Double edge blade ornegin. Cift kenarli jilet.


veli127035

binanın köşesini görüyorum


veli127035

Demekle gizli bir ben kullanmış oluyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.