"I see the edge of the building."

Çeviri:Ben binanın kenarını görüyorum.

4 yıl önce

10 Yorum


allmiy

yapının kenarını görürüm de kabul edilmeli

4 yıl önce

geumlidren

''yapının kenarını görüyorum'' u kabul etmedi?

4 yıl önce

erencetin

"Ben binanın köşesini görürüm" yanıtı kabul edilmeli.

4 yıl önce

CAytun
CAytun

Köşe : corner

4 yıl önce

Davut.Yasin

Edge köşe anlamına da geliyor ama

1 yıl önce

nartsafak

kenarından köşesinden yapılan yanlışları "rapor et" elim mi :)

4 yıl önce

Den772288

Ben yapının ucunu görürüm neden kabul edilmiyor

2 yıl önce

AcunMustafa

"Edge" kelimesi köşe olarak da kullanılamaz mı?

2 yıl önce

Gkhanakr11

Edge köşe de demektir , binanın köşesini görüyorum da kabul edilmeli

2 yıl önce

Aye-Hairy

Ya bi the için fulden cevaplarim gitti

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.