Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The fruit is in the basket."

Traducere:Fructul este în coș.

acum 4 ani

5 comentarii


alynaaly

Pentru a se traduce "Fructele sunt in coș" nu trebuie sa fie "The fruit are in the basket " ? Deci, "The fruit is in the basket." se traduce "Fructul este în coș." . Corect?

acum 4 ani

CosminaLi

Îți dau completă dreptate. Am observat verbul "is" și mi-am dat seama că este vorba despre forma de singular "fructul". Am scris exact așa, iar varianta a fost acceptată. Totuși nu mi se pare corect ca aici să admită că varianta corectă este " fructele".

acum 1 an

BlackDenis

Aceeași întrebare! De ce ca o traducere alternativa se folosește cuvântul FRUCTELE? aici doar nu este cuvântul FRUITS dar FRUIT ..

acum 4 ani

CosminaLi

Cuvântul "fruit" poate însemna și fruct, dar și fructe. Există însă o situație în care "fruits" să fie corect. Trebuie să se refere la un anumit tip de fructe. Însă aici este vorba despre fructe ale căror denumiri nu le știm și prin urmare "fruit" este corect. Problema însă este alta: De ce este tradus drept fructele dacă este urmat de verbul "is", care înseamnă " este", formă de singular a verbului "a fi" "Fructele este în coș"? Nu prea cred.

acum 1 an

adriansimion

Nu ar trebui sa fie corect și fructul se află în coș?Mi-a dat ca e greșit.

cu 8 luni în urmă