1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar bahçeleri için verimli…

"Onlar bahçeleri için verimli toprak istedi."

Çeviri:They wanted rich soil for their garden.

May 7, 2014

14 Yorum


EmreKurtul

Loam verimli toprak degil mi?

May 7, 2014

Yavutza

"Fertile" neden değil?

May 25, 2015

[aktif olmayan kullanıcı]

    "They asked loam for their gardens." bu yanıtımdaki hatayı açıklayabilecek biri var mı? Kabul edilmeliydi...

    August 20, 2014

zizey

    Aynı cevabı bende verdim, kabul edilmedi alternatif cevaplara eklenmesi için rapor edin lütfen.

    February 5, 2015

peace976555

    "Ask" is a question word.

    February 27, 2019

uzm.psk.dan

    Neden They wanted rich soil for their gardenS değil...

    September 9, 2015

qwertyali

    bahçeler derken onların bahçesi anlamında kullanılmış yani bir tane bahçe var.

    September 10, 2016

qwertyali

    effcent neden degil verimliyi istiyor burda engin demiyor ki.

    September 10, 2016

yk1wGS

    Burda da prim yapcam XD Doğru yapıpta yorumlara bakan var mı? Ben XD

    September 16, 2017

egoreis

    rich soil'in yanı sıra fertile land de doğru bir çeviri olmalı. hatta daha doğru bir çeviri olur.

    November 6, 2016

tragonya

    efficient kullanılabilir mi ?

    January 3, 2017

onral

    efficient soil olucağına rich soil niye tam çeviri değil yakın çeviri olmuyor mu bu.

    September 10, 2017

Wongfat

    "They wanted fertile earth for their garden" niçin kabul edilmedi ?

    September 15, 2017

arg7fA

    Başta "They did want" yazdım kabul etmedi, "they wanted" yazınca kabul etti. Hâlbuki ikisi de aynı şey.

    February 13, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.