1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You design the shirt."

"You design the shirt."

Çeviri:Sen gömleği tasarlarsın.

May 8, 2014

48 Yorum


ahmetsecgin

Sen gomlek tasarlarsın neden olmadı


mikanglsm

The var başında Türkçe ifade etmek gerekirse başında the varsa i ı u ü şeklinde biter genelde


Yusuf692830

Bilgin için sağol beni de aydinlattin


devrimozden

aynen bende oyle dedim


perikz11

Çunku o yanlis


cihanacolu

sen gömlek dizayn edersin neden olmuyor ki


Selcen_Ozturk

belirli bir gömlek olduğundan gömleği olması lazım https://www.duolingo.com/comment/1646458


Eyp19031

Dokunmatik hatası var. ben, sen gömleği tasarlarsın dedim o içer gömleği tasarlarsın anladı


ZeynepAkay115350

tuşum basmadığı için yanlış sayıldı


aslitan12

Sen gomlek tasarlarsin olmicakmiydi ?


Aleyna76187

Sen gömlek(i) tasarlarsın olucak


eaststar.

Aynen bende orda takildim


Gizem285135

Daha soyleyemeden gecti dıger soruya mıkrofon acılmadı neden boyle oldu


Halime6363

Desing bir türlü söyliyemiyorum


berfin255

The kelimesinden sonra geken kelime belirtilmiş olur. "you design shirt" olsaydı sen gömlek tasarlarsın olurdu. You design" the shirt" olduğunda ise sen gömleği tasarlarsın olur.


jelibonlupasta13

Sen gömleği dizayn edersin dedim olmadı


cmtsy

Dizayn etmek bizim uydurdugumuz bir eylemdir. Yari türkçe yari ingilizce bir eylem. Dizayn zaten tasarlamak demek ki böylece "Sem gömleği tasarlama edersin" olur yanlıştır. Günlük hayattada kullanmayin. Türkçe olmuyor.


BuseDndn

Gömlek tasarlarsın niye olmadi ya


perikz11

Ya oyle degil ki sen gömleği tasarlarsın olacak


fenerliefe12

Gömlek tasarlarsın oluyomu


aysglluznn

Sen gomlegi tasarla neden olmadi


avatar_iz09

The klimesi çogul anlmi kadar


Embesil

The orda belirtme anlamı katar o yüzden gömleği olur


farukbilsin

Etmek eylemek sözcüğü Türkçeye yabancı dilden giren bir fiili tamamlamak için kullanılır sayın yarı bilmiş! Dizayn sözcüğü de bunlardan biridir ve etmek sözcüğüyle onun cümlede fiil olarak kullanılabilmesi sağlanır!!!


456-.

Sen gömlek tasarla dedim olmadı


opp799

"sen gömleği tasarla" cümlesi de kabul edilmeli çünkü ingiliz olan asıl cümle emir kipinde de olabilir.


MehmetAknc4

''gömlek senin dizaynın'' da gömleği sen tasarlarsın ya da tasarladın anlamına gelir diye düşünüyorum.


efegirayil

bu site beni mahvediyor


blxece

Ya türkçesini değil ingilizcesini okuyacaksınız ki doğru okuyup okumadığınızı tespit etsin


Zeynep7602

The shirt = gomlek-i (gomleği) oluyor o yuzden cumle (gomlegi sen tasarlarsin) olacak


aytngndz1

Benim her zaman yanilmama sebep olan -you sen mi desem,siz mi desem bir türlü karar veremiyorum.lutfen bana aciklar misiniz


mer578278

Neden sen anlamadim. Siz gomlegi tasarlarsiniz ne icin olmuyor


HalilYlmaz976039

Söylediğimi doğru dürüst anlamıyor


Ceren952667

Siz neden olmadı?


meric0304

The ifadesini yanlis ikuyorum


AhmetTong

Sistemsel hatta veriyor 2.sinde duzeliyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.