"You design the shirt."

Çeviri:Sen gömleği tasarlarsın.

May 8, 2014

36 Yorum


ahmetsecgin

Sen gomlek tasarlarsın neden olmadı

September 10, 2014

mikanglsm

The var başında Türkçe ifade etmek gerekirse başında the varsa i ı u ü şeklinde biter genelde

September 18, 2014

devrimozden

aynen bende oyle dedim

December 9, 2014

furkan48.com

Aynen

January 29, 2015

edakaan

Aynen

January 26, 2018

perikz11

Çunku o yanlis

March 5, 2019

cihanacolu

sen gömlek dizayn edersin neden olmuyor ki

May 8, 2014

Selcen_Ozturk

belirli bir gömlek olduğundan gömleği olması lazım https://www.duolingo.com/comment/1646458

May 8, 2014

aslitan12

Sen gomlek tasarlarsin olmicakmiydi ?

October 17, 2014

Aleyna76187

Sen gömlek(i) tasarlarsın olucak

January 31, 2018

avatar_iz09

Evttt

April 8, 2015

perikz11

Hayır

March 5, 2019

jelibonlupasta13

Sen gömleği dizayn edersin dedim olmadı

November 27, 2014

cmtsy

Dizayn etmek bizim uydurdugumuz bir eylemdir. Yari türkçe yari ingilizce bir eylem. Dizayn zaten tasarlamak demek ki böylece "Sem gömleği tasarlama edersin" olur yanlıştır. Günlük hayattada kullanmayin. Türkçe olmuyor.

November 30, 2014

eaststar.

Aynen bende orda takildim

November 19, 2014

BuseDndn

Gömlek tasarlarsın niye olmadi ya

December 21, 2014

perikz11

Ya oyle degil ki sen gömleği tasarlarsın olacak

March 5, 2019

fenerliefe12

Gömlek tasarlarsın oluyomu

December 28, 2014

perikz11

No

March 5, 2019

aysglluznn

Sen gomlegi tasarla neden olmadi

January 18, 2015

perikz11

Olmazki

March 5, 2019

berrak319212

Bilmem

February 4, 2018

avatar_iz09

The klimesi çogul anlmi kadar

April 8, 2015

Embesil

The orda belirtme anlamı katar o yüzden gömleği olur

April 19, 2015

farukbilsin

Etmek eylemek sözcüğü Türkçeye yabancı dilden giren bir fiili tamamlamak için kullanılır sayın yarı bilmiş! Dizayn sözcüğü de bunlardan biridir ve etmek sözcüğüyle onun cümlede fiil olarak kullanılabilmesi sağlanır!!!

April 26, 2015

456-.

Sen gömlek tasarla dedim olmadı

May 18, 2015

opp799

"sen gömleği tasarla" cümlesi de kabul edilmeli çünkü ingiliz olan asıl cümle emir kipinde de olabilir.

September 13, 2015

perikz11

Bence olmaz

March 5, 2019

MehmetAknc4

''gömlek senin dizaynın'' da gömleği sen tasarlarsın ya da tasarladın anlamına gelir diye düşünüyorum.

October 23, 2015

efegirayil

bu site beni mahvediyor

June 18, 2016

blxece

Ya türkçesini değil ingilizcesini okuyacaksınız ki doğru okuyup okumadığınızı tespit etsin

October 29, 2016

Zeynep7602

The shirt = gomlek-i (gomleği) oluyor o yuzden cumle (gomlegi sen tasarlarsin) olacak

June 17, 2018

aytngndz1

Benim her zaman yanilmama sebep olan -you sen mi desem,siz mi desem bir türlü karar veremiyorum.lutfen bana aciklar misiniz

August 7, 2018

HaberinOls

Sen tasarlarsın gömleği neden olmadı

November 10, 2018

mer578278

Neden sen anlamadim. Siz gomlegi tasarlarsiniz ne icin olmuyor

February 27, 2019

HalilYlmaz976039

Söylediğimi doğru dürüst anlamıyor

August 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.