1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The sheet is for the judges."

"The sheet is for the judges."

Çeviri:Kağıt yargıçlar içindir.

May 8, 2014

24 Yorum


GulerH

Burada sheet karşılığı belge olarak yazılsa daha mantıklı olmazmı?

May 8, 2014

tasomaniac

Bana da öyle geldi.

July 14, 2014

mr_goofy

bende öle düşünmüştüm bide evrak olarak yazabilirmiyiz acaba sonuçta mahkeme ile ilgili bir cümle olduğu için daha resmi olsa daha güzel olur.

October 6, 2014

SamErkan

The paper is for the judges olmali diye dusunuyorum, yazim yanlisi var bence

February 24, 2015

Turker90

Sheet'e çarşaf dendi daha önce şimdi de nasıl kağıt oluyor?

September 20, 2014

tgoktas38

Kağıt biraz acayip bir cevap olmuş

October 27, 2014

wildstorm_1970

çarşaf yargıçlar içindir demek için de aynı cümleyimi kurmalıyız.?

January 18, 2015

CansuTorun

Bordro mesela.. çarşaf ne alaka yargıçla?

July 23, 2014

Battal67

Burdaki örtü yargıçların giydiği elbise

October 30, 2014

Turker90

Aynen.

October 6, 2014

duru_zeynepp

Çarşaf mı? Yok artık.

October 7, 2015

Rftyklmz

örtüyle çarşafla karıştırmayın kağıt,sayfa,döküman anlamlarınada geliyor sheet

July 10, 2016

serkanmeti

Çarşaf çarşaf belge ? Gazete manseti gibi deyim bizim mi ingilizlerin mi?

June 21, 2017

faridmovsumov

bu kağıt hakimler için de olur

January 15, 2015

yusufsavci

The paper is for judges....olmali

October 2, 2015

Ulascanozan

anlamadım ya

November 8, 2015

todorcivko

Cüppe olmali ..sheet burda cüppe diye geciyor

December 18, 2015

kadir162319

Bir defterdeki yaprağın bir yüzünün yani sayfanın hakimler için olduğu şeklinde tercümesi daha uygun olurdu kağıt biraz garip olmuş.

August 27, 2016

jacklin948644

Sheet sözlük anlamı yaprak değil mi acaba

November 24, 2016

NBulut_

'Leave' yaprak demek.

November 18, 2019

zeynep312460

Sheet carsaf dendi daha once?

August 17, 2017

NBulut_

Demek ki 'kağıt' anlamınada geliyormuş.

November 18, 2019

alaturkas

Yazım hatası var heralda "sheet"deyilde "paper" olmali bence

October 31, 2019

YakupOnal

Google Translate'de sheet için kağıt anlamı yok. Neden?

November 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.