Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The sheet is for the judges."

Çeviri:Kağıt yargıçlar içindir.

0
4 yıl önce

20 Yorum


GulerH
GulerH

Burada sheet karşılığı belge olarak yazılsa daha mantıklı olmazmı?

8
Cevap ver4 yıl önce

tasomaniac

Bana da öyle geldi.

2
Cevap ver4 yıl önce

mr_goofy

bende öle düşünmüştüm bide evrak olarak yazabilirmiyiz acaba sonuçta mahkeme ile ilgili bir cümle olduğu için daha resmi olsa daha güzel olur.

3
Cevap ver3 yıl önce

Turker90

Sheet'e çarşaf dendi daha önce şimdi de nasıl kağıt oluyor?

8
Cevap ver3 yıl önce

SamErkan

The paper is for the judges olmali diye dusunuyorum, yazim yanlisi var bence

6
Cevap ver3 yıl önce

tgoktas38

Kağıt biraz acayip bir cevap olmuş

3
Cevap ver3 yıl önce

CansuTorun

Bordro mesela.. çarşaf ne alaka yargıçla?

1
Cevap ver4 yıl önce

Turker90

Aynen.

1
Cevap ver3 yıl önce

Battal67

Burdaki örtü yargıçların giydiği elbise

1
Cevap ver3 yıl önce

wildstorm_1970

çarşaf yargıçlar içindir demek için de aynı cümleyimi kurmalıyız.?

1
Cevap ver3 yıl önce

todorcivko

Cüppe olmali ..sheet burda cüppe diye geciyor

1
Cevap ver2 yıl önce

faridmovsumov

bu kağıt hakimler için de olur

0
Cevap ver3 yıl önce

yusufsavci

The paper is for judges....olmali

0
Cevap ver2 yıl önce

duru_zeynepp

Çarşaf mı? Yok artık.

0
Cevap ver2 yıl önce

Ulascanozan

anlamadım ya

0
Cevap ver2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

örtüyle çarşafla karıştırmayın kağıt,sayfa,döküman anlamlarınada geliyor sheet

0
Cevap ver2 yıl önce

kadir162319

Bir defterdeki yaprağın bir yüzünün yani sayfanın hakimler için olduğu şeklinde tercümesi daha uygun olurdu kağıt biraz garip olmuş.

0
Cevap ver1 yıl önce

jacklin948644

Sheet sözlük anlamı yaprak değil mi acaba

0
Cevap ver1 yıl önce

serkanmeti

Çarşaf çarşaf belge ? Gazete manseti gibi deyim bizim mi ingilizlerin mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

zeynep312460

Sheet carsaf dendi daha once?

0
Cevap ver11 ay önce