1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He had not heard me."

"He had not heard me."

Fordítás:Nem hallott engem korábban.

May 8, 2014

20 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

SzeAndr

Sajnáljuk, ténlyeg volt egy (avagy több) hiány a fordításban! Most javítottuk, köszönjük a türelmeteket és munkátokat! Nagyon sok mondat van, de idővel minden reportotokra vissza fogunk jelezni! Addig is köszönjük és további sikeres fejlődést kívánunk!:)

June 16, 2014

19-54-

Fordításom: "Nem hallott korábban engem." Hibás. A helyes szerinte: "Nem hallott engem korábban." Értelme u.a. mindkét mondatnak. Miért nem jó?


wegman8

Nem hallott engem.


R973

korábban nem hallott rólam - ez hogy hangzik angolul?


DrBuboBubo

He had not heard about me


gabriellae15

A te mondatod: Nem hallott rólam.


Harga

Nem hallott rólam. - He did not hear about me.


R973

köszönöm!


BLacee

ezt írja jó válasznak: "Előtte nem hallottm engem." én ezt írtam :"Előtte nem hallott engem." nem fogadta el... Nagyon bosszantó, hogy elírás van a megfejtésben és ezért veszít az ember egy életet. Jelentettem


rock4ever

én is jelentettem ugyanezt a hibát, hátha gyorsul a javítási folyamat


BLacee

Én már elég sok visszajelzést kaptam a bejelentéseimről, hogy elfogadták, javították stb. Ezért kell minden észrevételt jelenteni és egyszer talán "hibátlan" lesz a program :-)


gabriellae15

Az előtte=before. A korábban=earlier.


JnosJo

Nem hallott rólam korában... miért nem jó?


BLacee

Mert az úgy lenne, hogy "He had not heard about me"


JnosJo

Igazad van!!! Köszi


BLacee

Igazán nincs mit! ;-)


Trysii

Miért nem jó, hogy "Addig nem hallott engem?" Ugyanazt jelenti szerintem


BLacee

Szerintem az úgy lenne, hogy "Until then he had not heard me."


narancs12

Előzőleg nem hallott engem.Mivel azt írta valaki,hogy magyarul ezeket a szavakat használhatjuk a fordításban,gondoltam kipróbálom. Természetesen nem fogadta el. Tanulság:abszolúte semmi! Maradok az egyszerű,magyaros fordításnál!Ha jó ,ha nem!


laszlo.kor

Nem hallott meg. Ez is egy korrekt fordítása szerintem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.