A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He had not heard me."

Fordítás:Nem hallott engem korábban.

4 éve

19 hozzászólás


SzeAndr
SzeAndr

Sajnáljuk, ténlyeg volt egy (avagy több) hiány a fordításban! Most javítottuk, köszönjük a türelmeteket és munkátokat! Nagyon sok mondat van, de idővel minden reportotokra vissza fogunk jelezni! Addig is köszönjük és további sikeres fejlődést kívánunk!:)

4 éve

19-54-

Fordításom: "Nem hallott korábban engem." Hibás. A helyes szerinte: "Nem hallott engem korábban." Értelme u.a. mindkét mondatnak. Miért nem jó?

3 éve

wegman8

Nem hallott engem.

10 hónapja

R973

korábban nem hallott rólam - ez hogy hangzik angolul?

4 éve

DrBuboBubo

He had not heard about me

4 éve

gabriellae15

A te mondatod: Nem hallott rólam.

1 éve

R973

köszönöm!

4 éve

BLacee
BLacee

ezt írja jó válasznak: "Előtte nem hallottm engem." én ezt írtam :"Előtte nem hallott engem." nem fogadta el... Nagyon bosszantó, hogy elírás van a megfejtésben és ezért veszít az ember egy életet. Jelentettem

4 éve

rock4ever

én is jelentettem ugyanezt a hibát, hátha gyorsul a javítási folyamat

4 éve

BLacee
BLacee

Én már elég sok visszajelzést kaptam a bejelentéseimről, hogy elfogadták, javították stb. Ezért kell minden észrevételt jelenteni és egyszer talán "hibátlan" lesz a program :-)

4 éve

gabriellae15

Az előtte=before. A korábban=earlier.

1 éve

JnosJo

Nem hallott rólam korában... miért nem jó?

3 éve

BLacee
BLacee

Mert az úgy lenne, hogy "He had not heard about me"

3 éve

JnosJo

Igazad van!!! Köszi

3 éve

BLacee
BLacee

Igazán nincs mit! ;-)

3 éve

Trysii

Miért nem jó, hogy "Addig nem hallott engem?" Ugyanazt jelenti szerintem

3 éve

BLacee
BLacee

Szerintem az úgy lenne, hogy "Until then he had not heard me."

3 éve

narancs12

Előzőleg nem hallott engem.Mivel azt írta valaki,hogy magyarul ezeket a szavakat használhatjuk a fordításban,gondoltam kipróbálom. Természetesen nem fogadta el. Tanulság:abszolúte semmi! Maradok az egyszerű,magyaros fordításnál!Ha jó ,ha nem!

3 éve

laszlo.kor

Nem hallott meg. Ez is egy korrekt fordítása szerintem

1 éve