Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu vorbesc în timp ce eu mănânc."

Traducere:I speak while I eat.

acum 4 ani

5 comentarii


AlexCosmin1

De ce talk nu e corect in loc de speak.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Sunt ambele la fel de corecte. Am adaugat, mersi de observatie!

acum 4 ani

alexiaelena

Ai dreptate

acum 3 ani

mike_marine17

De ce during nu este corect?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • ”în timp ce” se poate traduce prin ”as” sau ”while” și după trebuie să urmeze o acțiune (un verb).
  • ”în timpul” se traduce prin ”during” și după trebuie să urmeze un substantiv, de exemplu ”în timpul [nopții/vacanței/plimbării/micului dejun]”.
acum 3 ani