"Eu vorbesc în timp ce eu mănânc."

Traducere:I speak while I eat.

May 8, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


AlexCosmin1

De ce talk nu e corect in loc de speak.


fantomitzah

Sunt ambele la fel de corecte. Am adaugat, mersi de observatie!


Cristiii.1

Ce nepoliticos!!


mike_marine17

De ce during nu este corect?


fantomitzah
  • ”în timp ce” se poate traduce prin ”as” sau ”while” și după trebuie să urmeze o acțiune (un verb).
  • ”în timpul” se traduce prin ”during” și după trebuie să urmeze un substantiv, de exemplu ”în timpul [nopții/vacanței/plimbării/micului dejun]”.

BejinariuB1

Unde am greșit???

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.