A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He does not have a girlfriend."

Fordítás:Nincs barátnője.

4 éve

11 hozzászólás


Harold69.uk

"Neki nincs egy barátnője" ez miért nem jó? Neki nincs barátnője az jó.???

4 éve

Kincskereso

Itt az "a" nem egyet, mint darabszámot jelent, hanem az angolban szinte mindig kötelező határozatlan névelőt.

3 éve

Tutika91

Mert az egy az az a, de az az pedig a the

2 éve

tien761

miért nem "He has not a girlfriend"? Az jó lenne?

3 éve

ThomasB9
ThomasB9

Az nyelvtanilag helytelen. Inkább "He does not have a girlfriend." vagy "He doesn't have a girlfriend". A "has" akkor jó (és a "have" nem jó) ha azt mondod hogy "He has a girlfriend."

2 éve

Pola51

Van ennek nyelvtani magyarázata is? Érdekelne.

2 éve

tien761

köszi! :)

2 éve

ThomasB9
ThomasB9

Szívesen :)

2 éve

RichrdWgne

Vagy He doesn't have a gf vagy He hasn't got a gf Mindkettő helyes, de amennyiben nem ismerős a második szerkezet, akkor maradj szigorúan az első verziónál.

2 éve

bela0830

ha "boyfriend"-et elfogadja fiúbarátnak, akkor a" girlfriend"-et miért nem fogadja el lánybarát-nak ??

2 éve

Harga
Harga

Mert erre létezik megfelelő szavunk, a "barátnő", míg olyat és nem ismerek, hogy "barátférfi", de persze még divatba jöhet.:)

7 hónapja