1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My father is a great man."

"My father is a great man."

Çeviri:Benim babam harika bir adam.

May 8, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

erencetin

"babam müthiş bir adam" yanıtı kabul edilmeli

May 8, 2014

Selcen_Ozturk

alternatifleri buradan bildirmek yerine rapor etmeniz gerekiyor: https://www.duolingo.com/comment/1416077

May 8, 2014

BrkOzclk

mükkemmel neden olmuyor

April 25, 2015

Selin934065

Excellent mükemmel demek.great harika demek.

June 4, 2017

maya.elan

"Mükkemmel''i bilmiyorum ama "mükemmel"in bir alternatif oldugunu biliyorum:)Rapor edebilirsiniz❤

August 14, 2019

berkclz1

Babam iyi bir adamdır

February 24, 2016

BARIS_KARAMAN

İyi ve harika eş anlamlı değil.

July 17, 2019

ItsAlexaMoon

Övünmek gibi olmasın ama dhsgssd

December 28, 2015

gk5JpY

fevkalade sözcüğünü günlük dilde ne kadar kullanıyoruz ki çevirisi fevkalade olarak yapılmış.. muadili sözcükler de konulabilir.

March 20, 2017

hayri46073

Babam harika biri kabul edilmeli

December 21, 2015

BARIS_KARAMAN

Bence "My father is a great one."

July 17, 2019

Asli_han_e._

'' Harikulade''yi de kabul etmesi gerekmez miydi?

October 8, 2017

TimBen4

Benim babam da

August 31, 2019

Ha.run

my father beats your father..

January 3, 2019

MEVLANABAA

"Benim babam MÜKEMMEL bir adamdır" cevabının kabul edilmemesi doğru görünmüyor... Anlamlar bunca yakınken, birincil anlamın oturtulması gibi bir şart yok herhalde...

October 20, 2019, 12:07 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.