"It is a chapter of her book."

Çeviri:Bu onun kitabından bir bölümdür.

4 yıl önce

11 Yorum


vvsey
vvsey

"It" = "Bu"?

3 yıl önce

harun702123

O

1 yıl önce

siar.gungo

onun kitabinin bir kismidiri kabul etmedi duzeltelim

4 yıl önce

mobilse

Bu ingilizlerin kafasi bu dili nasıl da karma karışık yapmış resmen corba olmuş Türkçe'nin bile ötesindeler…

2 yıl önce

burak172349

it bu demek mi o mu demek demekkı herşey demek :D

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Bence "this" = "bu", "that" = "şu"/"o". Ve "it"? O bir joker. Herşey olabilir.

3 yıl önce

FurkanTrk6

It hem "this" hem de "that"yerine kullanılıyor mu

2 yıl önce

vvsey
vvsey

Bence öyle, evet. Başkalar farklı söyleyebilir, sadece "o" için. Ama bence kural o kadar ciddi değil. "This", kesinlikle "bu". "That", kesinlikle "şu" veya "o". Ama "it" ile böyle konuşmalar olabilir: What is this? It is a book. Who is this? It's me, Peter. What is this, give it to me! No, it is mine, I am not giving it to you". Vs. Evet, genellikle "it", "şu/o" yerine kullanılıyor, ama biraz "bu" gibi de olabilir.

2 yıl önce

FurkanTrk6

Eyvallah

2 yıl önce

Dr.Bilgehan

It bu degil o olmalı

1 yıl önce

agokselb
agokselb

"O onun kitabındaki bir bölüm" kabul edilmeli.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.