1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is a chapter of her book."

"It is a chapter of her book."

Çeviri:Bu onun kitabından bir bölümdür.

May 8, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

vvsey

"It" = "Bu"?

October 17, 2015

Lisa_Jisoo

İt in hem o hem bu anlamı vardır

September 6, 2019

harun702123

O

November 17, 2017

siar.gungo

onun kitabinin bir kismidiri kabul etmedi duzeltelim

May 8, 2014

Selcen_Ozturk

alternatifleri buradan bildirmek yerine rapor etmeniz gerekiyor: https://www.duolingo.com/comment/1416077

May 8, 2014

mobilse

Bu ingilizlerin kafasi bu dili nasıl da karma karışık yapmış resmen corba olmuş Türkçe'nin bile ötesindeler…

October 27, 2016

burak172349

it bu demek mi o mu demek demekkı herşey demek :D

November 1, 2015

vvsey

Bence "this" = "bu", "that" = "şu"/"o". Ve "it"? O bir joker. Herşey olabilir.

November 10, 2015

FurkanTrk6

It hem "this" hem de "that"yerine kullanılıyor mu

April 27, 2016

vvsey

Bence öyle, evet. Başkalar farklı söyleyebilir, sadece "o" için. Ama bence kural o kadar ciddi değil. "This", kesinlikle "bu". "That", kesinlikle "şu" veya "o". Ama "it" ile böyle konuşmalar olabilir: What is this? It is a book. Who is this? It's me, Peter. What is this, give it to me! No, it is mine, I am not giving it to you". Vs. Evet, genellikle "it", "şu/o" yerine kullanılıyor, ama biraz "bu" gibi de olabilir.

May 5, 2016

FurkanTrk6

Eyvallah

June 6, 2016

Lisa_Jisoo

İkiside demek

September 6, 2019

Dr.Bilgehan

It bu degil o olmalı

January 8, 2017

Lisa_Jisoo

Hem bu hem o demek size ne öğretmişler

September 6, 2019

agokselb

"O onun kitabındaki bir bölüm" kabul edilmeli.

August 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.