"Men and women read."

Traducere:Bărbații și femeile citesc.

May 8, 2014

58 de comentarii


aasandeiengl2014

"the men" - barbatii, "men" - barbati, "the women" - femeile, "women" - femei Daca nu exista articolul hotarat de ce trebuie tradus articulat? Nu este corect "barbatii si femeile citesc".

May 25, 2014

Daw981612

Exact! E foarte enervantă și frustrantă această "corectare"!

January 23, 2019

LICA98

I agree - -

September 17, 2018

Cosmina356351

Exaxt

February 1, 2018

AndreiHoge

I agree with you. I did aswer the same like you.

March 5, 2019

adelina826624

Am incercat si degeaba

March 3, 2019

cora985154

Okm

February 22, 2019

Galea368088

Corect

April 29, 2019

poooc

Exact

May 5, 2019

metart0

deci nu ma gândesc la nici o dezordine. adevarul este ca aceasta greseala " troneaza" de ceve timp in site si nu faceti nimic sa o rezolvati. Eu am raspuns corect : Barbati si femei citesc - siteul imi raspunde ca este gresit dar enuntul spune: "mEn and womEn read" - nu scrie "THE men and THE women read" deci avem substantivele la plural nearticulat .......nu vad unde este greseala mea .....

January 28, 2016

cristian.lungu

nu ar fi mai corect: "The men and the women read"?

August 17, 2015

PetrovLili

Mai corect suna asa

April 30, 2018

CucuDenisa3

Dacă au scris:"Men and women read"se traduce:Bărbați şi femei citesc.

February 10, 2018

Irina141208

Man- înseamnă bărbat, nu bărbați!

April 27, 2017

Mona380448

E gresit !!!

April 27, 2017

CojocaruCe1

Trebuia să fie bărbatul
Şi femeia citesc

July 17, 2017

cora985154

Barbatii si femeile citesc

February 22, 2019

StefaniaNe15

"man" inseamna bar barbat, iar "men" inseamna barbati. " "Woman" inseamna femeie, iar "women" inseama femei

June 21, 2017

petet475893

Sunteti chiar necarturari. Cum man poate sa se traduca ca Barbatii? Pe cund Man este la singular. Cind zicem de exemplu apple noi nu avem in vedere Merele! Va rog sa corectati aceasta prostie.

May 18, 2017

Iantz2000

Scrie ca am gresit dar nu am gresit, cred ca e un bug

July 5, 2017

ValeriusSoft

Nu se pronunță corect.. se înțelege man and woman

September 2, 2017

katia915037

Nu se foloseste articol deci au gresit

January 1, 2018

FeliciaComanescu

Nu este corect raspunsul men=barbati the men=barbatii

April 12, 2018

Livia204346

De ce ne induceți în eroare? Am tradus bine pt că nu era "the" !!!!

August 1, 2018

asniral

men = barbati, women = femei cand punem articolul the atunci se traduce barbatii respectiv femeile. din punctul meu de vedere traducerea corecta este barbati si femei citesc

February 7, 2019

Wethelp

Am observat si eu aceasta greseala si a trecut ceva vreme de cand nu o rezolva. GRABITI-VA SA O REPARATI SAU o sa fie un minus pentru voi.

August 6, 2018

vivi969151

Dar "The men and the women read" este corect? Daca nu, dece?

July 2, 2017

VasilacheI6

E greșit!

July 14, 2017

CiocoiuDan1

Corect pt traducere...the men and the women read

March 10, 2018

BiancaCarm16

Man=bărbați The man=barbatii

July 17, 2018

asniral

am citit mesajele de mai jos si SUBSCRIU.

February 8, 2019

Ioana923837

Ar trebui sa se faca ceva cu acest aspect, nu se poate sa existe o asemenea eroare intr-o aplicatie care se presupune ca ar trebui sa te invete engleza.

March 5, 2019

XGAMING7

Man and women read înseamnă Bărbatul şi femeia citesc

March 24, 2019

Rebecca499632

O noua versiune a limbii engleze! Cred ca daca era la plural rasp ar fi fost la singular! Adica, cu totu si cu totu invers

August 27, 2017

stefan580843

Nu este the women ca sa fie femeile

October 27, 2017

RomeoJianu

Nu este corect !!!

January 2, 2018

AnaPop604019

Nu este articol hotărât the nicaieri

April 16, 2018

Ioana905057

Dacă nu este articulat eu de ce trebuie să traduc articulat?

June 26, 2018

Viorica68288

Trebuie corectat programul nu este artuculat.

June 29, 2018

mihaiverde1

Cel mai corect e ca barbatii si femeile fac sex

November 6, 2018

Daniela429139

Men and women read.- Bărbați și femei citesc. The men and the women read.- Bărbații și femeile citesc. "Data viitoare fiți mai atenți la articole!"

January 2, 2019

novum10

Dc nu exista the- ul in fata ?

January 23, 2019

sorinbarta

The men = barbatii

February 2, 2019

sorinbarta

Nu este corect

February 2, 2019

Andrei397879

Nu este corect.Mama masii de afurisiti

February 8, 2019

cora985154

The man reads and

February 22, 2019

cora985154

Girl and boy read

February 22, 2019

adelina826624

Eu scriu ce aud si totusi imi da ca gresesc

March 3, 2019

PetrisorBusoiu

Corectati va rog! Forma este nearticulata.

March 26, 2019

Deea819167

Imn enunt nu este articolul, deci nici traducerea nu va contine articol! Va rugam remediati!

March 26, 2019

CorneliaCr10

Exact

March 26, 2019

adi470303

De ce men si women nu se scriu cu "s" la sfarsit ca pentru plural?

April 2, 2019

Loredana358787

Asa e

April 4, 2019

Constantin903716

Corectati greseala este enervanta si frustranta si nu este singura !

April 11, 2019

violet51846

Corectați aceasta greșeală de traducere... Asa nu educați corect!

April 19, 2019

NicaTonu

Man=un barbat Men=mai multi barbati.

Woman=o femeie. Women=mai multe femei.

Sper ca vam ajutat.

April 30, 2019

Mery840262

Substantivele din enunț sunt la plural și nearticulate, prin urmarea traducerea se face fără articol...nu înțeleg de ce nu se coreactează greșeala din aplicație și altele asemenea ei deși se fac multe sesizări!!!

May 8, 2019

MariaMndru

The men = bărbații? Men = bărbați?

May 8, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.