"Men and women read."

Traducere:Bărbații și femeile citesc.

acum 4 ani

56 de comentarii


aasandeiengl2014

"the men" - barbatii, "men" - barbati, "the women" - femeile, "women" - femei Daca nu exista articolul hotarat de ce trebuie tradus articulat? Nu este corect "barbatii si femeile citesc".

acum 4 ani

Cosmina356351

Exaxt

cu 10 luni în urmă

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Inainte de a posta un mesaj e bine sa citesti tot ce s-a discutat la acea propozitie, mai ales ca nu sunt multe mesaje. Dupa cum vezi, s-a mai pus aceasta intrebare si a primit si raspunsul.

acum 4 ani

LICA98
LICA98

I agree - -

cu 2 luni în urmă

cristian.lungu

nu ar fi mai corect: "The men and the women read"?

acum 3 ani

PetrovLili

Mai corect suna asa

cu 7 luni în urmă

metart0

deci nu ma gândesc la nici o dezordine. adevarul este ca aceasta greseala " troneaza" de ceve timp in site si nu faceti nimic sa o rezolvati. Eu am raspuns corect : Barbati si femei citesc - siteul imi raspunde ca este gresit dar enuntul spune: "mEn and womEn read" - nu scrie "THE men and THE women read" deci avem substantivele la plural nearticulat .......nu vad unde este greseala mea .....

acum 2 ani

Irina141208

Man- înseamnă bărbat, nu bărbați!

acum 1 an

Mona380448

E gresit !!!

acum 1 an

CojocaruCe1

Trebuia să fie bărbatul
Şi femeia citesc

acum 1 an

AndreeaGro16

"Man" poate fi sibla plural si la singulsr in limba romana. Men inseamna barbat dar in engleza unele cuvinte pot avea aceeasi forma dar cu numere diferite. Deci "man" poate fi: barbat, barbati

cu 11 luni în urmă

Alexandra53609

Man e barbat si men barbati. The man...barbatul, the men...barbatii! Sa nu incurcam borcanele si sa ducem lumea in eroare!

cu 1 lună în urmă

CucuDenisa3

Dacă au scris:"Men and women read"se traduce:Bărbați şi femei citesc.

cu 9 luni în urmă

StefaniaNe15

"man" inseamna bar barbat, iar "men" inseamna barbati. " "Woman" inseamna femeie, iar "women" inseama femei

acum 1 an

petet475893

Sunteti chiar necarturari. Cum man poate sa se traduca ca Barbatii? Pe cund Man este la singular. Cind zicem de exemplu apple noi nu avem in vedere Merele! Va rog sa corectati aceasta prostie.

acum 1 an

Iantz2000

Scrie ca am gresit dar nu am gresit, cred ca e un bug

acum 1 an

katia915037

Nu se foloseste articol deci au gresit

cu 11 luni în urmă

FeliciaComanescu

Nu este corect raspunsul men=barbati the men=barbatii

cu 7 luni în urmă

ValeriusSoft

Nu se pronunță corect.. se înțelege man and woman

acum 1 an

Livia204346

De ce ne induceți în eroare? Am tradus bine pt că nu era "the" !!!!

cu 4 luni în urmă

Wethelp

Am observat si eu aceasta greseala si a trecut ceva vreme de cand nu o rezolva. GRABITI-VA SA O REPARATI SAU o sa fie un minus pentru voi.

cu 4 luni în urmă

vivi969151

Dar "The men and the women read" este corect? Daca nu, dece?

acum 1 an

VasilacheI6

E greșit!

acum 1 an

CiocoiuDan1

Corect pt traducere...the men and the women read

cu 8 luni în urmă

BiancaCarm16

Man=bărbați The man=barbatii

cu 4 luni în urmă

Rebecca499632

O noua versiune a limbii engleze! Cred ca daca era la plural rasp ar fi fost la singular! Adica, cu totu si cu totu invers

acum 1 an

stefan580843

Nu este the women ca sa fie femeile

acum 1 an

RomeoJianu

Nu este corect !!!

cu 11 luni în urmă

AnaPop604019

Nu este articol hotărât the nicaieri

cu 7 luni în urmă

Ioana905057

Dacă nu este articulat eu de ce trebuie să traduc articulat?

cu 5 luni în urmă

Viorica68288

Trebuie corectat programul nu este artuculat.

cu 5 luni în urmă

mihaiverde1

Cel mai corect e ca barbatii si femeile fac sex

cu 1 lună în urmă

Stefan3793

Ă??????

acum 1 an

CuteiLidia

E gresit :(

acum 1 an

iuly979247

Am scris bineeeeeeeeeeeeeee!!(sa nu credeți ca ma laud)

acum 1 an

CojocaruCe1

Prostule

acum 1 an

CataBuBu1

Nu era articol acolo

acum 3 ani

bianca137413

Cine știe ca siteul/aplicatia a gresit dar nu voi sa puna like la com. Vreau sastiu cine sunt ca siteul sa vada (si eu)! Mulțumesc!

acum 1 an

laviniagar6

Nu se aude bine si iti dai seama.

cu 10 luni în urmă

BUNEAFELIX

Dacă aș traduce din româna ar trebui să scriu: The men and the women Mens and womens Deci nu este corect la voi!

cu 7 luni în urmă

Alex222686
Alex222686

nu exista nici mens si nici womens, exista doar man-men si woman-women.

cu 4 luni în urmă

sorineatza

the men and the women read.......it is your translate

acum 3 ani

Iosifescu2

Te urasc tati

acum 1 an

gabi979

Merge foarte greu

acum 3 ani

paula109566

Apasati doar pe microfon si apoi pe sunetul ala

acum 2 ani

ligiabej

Nu este corect pt ca spune" man and woman fara " "s"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ambele substantive își formează pluralul neregulat, nu prin adăugarea ”s”-ului. Fii atentă când ți se predau cuvinte noi și la indiciile afișate.
Singular: ”man”=”bărbat”, ”woman”=”femeie”
Plural: ”men” =”bărbați”, ”women” = ”femei”

acum 4 ani

lazarzenov

t

acum 1 an

alexandram313756

Eu pronunt corect an facut 4 ani de engleza

acum 3 ani

doina.todo

Traducerea este incorecta. Barbati si femei scriu-aceasta este corecta

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

"to read" = "a citi", nu "a scrie"

In limba romana nu merge sa lasam subiectul propozitiei nearticulat, de aceea e tradus prin "barbatii si femeile". Dar in engleza daca lasam fara articol ne referim in general, la toti barbatii si toate femeile, iar daca era cu articol "the men and the women" atunci ne refeream la anumiti barbati si anumite femei care se aflau in fata vorbitorului.

acum 4 ani

ZinaidaStr

Deci răspunsul corect ar fi ”Toți bărbații și toate femeile citesc.”

acum 3 ani

uciobezelb

hai să nu o dăm cotită că nu ține,e greșit și basta.

acum 2 ani

doina.todo

Scuze....da e "citesc". Am gresit

acum 4 ani

GeoMan2
GeoMan2

Eşti sigură de regula asta în română? Nu prea se întâlneşte situaţia asta în vorbire e adevărat, dar nu cred că e imposibilă. Încerc să dau un exemplu: În republica retrogradă Belgravistan femeile nu aveau dreptul la educaţie, de a vota, şi nici de a participa la întruniri (administrative) alături de bărbaţi etc. Dar acum după "marea schimbare", uitaţi în sală: bărbaţi şi femei citesc împreună... Merge şi fără articol...

acum 4 ani

doina.todo

Ok, scuze! Era " citesc".nu " scriu".gandindu.ma ca e o greseala, am mai facut si eu una. :'(

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.