Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Men and women read."

Traducere:Bărbații și femeile citesc.

0
acum 4 ani

53 de comentarii


aasandeiengl2014

"the men" - barbatii, "men" - barbati, "the women" - femeile, "women" - femei Daca nu exista articolul hotarat de ce trebuie tradus articulat? Nu este corect "barbatii si femeile citesc".

58
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Inainte de a posta un mesaj e bine sa citesti tot ce s-a discutat la acea propozitie, mai ales ca nu sunt multe mesaje. Dupa cum vezi, s-a mai pus aceasta intrebare si a primit si raspunsul.

2
Răspundeacum 4 ani

Cosmina356351

Exaxt

1
Răspundecu 6 luni în urmă

cristian.lungu

nu ar fi mai corect: "The men and the women read"?

16
Răspundeacum 2 ani

PetrovLili

Mai corect suna asa

0
Răspundecu 3 luni în urmă

metart0

deci nu ma gândesc la nici o dezordine. adevarul este ca aceasta greseala " troneaza" de ceve timp in site si nu faceti nimic sa o rezolvati. Eu am raspuns corect : Barbati si femei citesc - siteul imi raspunde ca este gresit dar enuntul spune: "mEn and womEn read" - nu scrie "THE men and THE women read" deci avem substantivele la plural nearticulat .......nu vad unde este greseala mea .....

14
Răspundeacum 2 ani

CojocaruCe1

Trebuia să fie bărbatul
Şi femeia citesc

9
Răspundeacum 1 an

AndreeaGro16

"Man" poate fi sibla plural si la singulsr in limba romana. Men inseamna barbat dar in engleza unele cuvinte pot avea aceeasi forma dar cu numere diferite. Deci "man" poate fi: barbat, barbati

-5
Răspundecu 7 luni în urmă

Irina141208

Man- înseamnă bărbat, nu bărbați!

8
Răspundeacum 1 an

Mona380448

E gresit !!!

4
Răspundeacum 1 an

StefaniaNe15

"man" inseamna bar barbat, iar "men" inseamna barbati. " "Woman" inseamna femeie, iar "women" inseama femei

4
Răspundeacum 1 an

CucuDenisa3

Dacă au scris:"Men and women read"se traduce:Bărbați şi femei citesc.

4
Răspundecu 6 luni în urmă

petet475893

Sunteti chiar necarturari. Cum man poate sa se traduca ca Barbatii? Pe cund Man este la singular. Cind zicem de exemplu apple noi nu avem in vedere Merele! Va rog sa corectati aceasta prostie.

3
Răspundeacum 1 an

Iantz2000

Scrie ca am gresit dar nu am gresit, cred ca e un bug

3
Răspundeacum 1 an

FeliciaComanescu

Nu este corect raspunsul men=barbati the men=barbatii

3
Răspundecu 4 luni în urmă

ValeriusSoft

Nu se pronunță corect.. se înțelege man and woman

2
Răspundecu 11 luni în urmă

katia915037

Nu se foloseste articol deci au gresit

1
Răspundecu 7 luni în urmă

vivi969151

Dar "The men and the women read" este corect? Daca nu, dece?

0
Răspundeacum 1 an

VasilacheI6

E greșit!

0
Răspundeacum 1 an

Rebecca499632

O noua versiune a limbii engleze! Cred ca daca era la plural rasp ar fi fost la singular! Adica, cu totu si cu totu invers

0
Răspundecu 11 luni în urmă

CiocoiuDan1

Corect pt traducere...the men and the women read

0
Răspundecu 5 luni în urmă

Ioana905057

Dacă nu este articulat eu de ce trebuie să traduc articulat?

0
Răspundecu 1 lună în urmă