1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Men and women read."

"Men and women read."

Traducere:Bărbații și femeile citesc.

May 8, 2014

64 de comentarii


aasandeiengl2014

"the men" - barbatii, "men" - barbati, "the women" - femeile, "women" - femei Daca nu exista articolul hotarat de ce trebuie tradus articulat? Nu este corect "barbatii si femeile citesc".


Daw981612

Exact! E foarte enervantă și frustrantă această "corectare"!


adelina826624

Am incercat si degeaba


Vlad899885

Exact,chiar e naspa,am scris corect ca nu era articol si spune ca nu e


AndreiHoge

I agree with you. I did aswer the same like you.


metart0

deci nu ma gândesc la nici o dezordine. adevarul este ca aceasta greseala " troneaza" de ceve timp in site si nu faceti nimic sa o rezolvati. Eu am raspuns corect : Barbati si femei citesc - siteul imi raspunde ca este gresit dar enuntul spune: "mEn and womEn read" - nu scrie "THE men and THE women read" deci avem substantivele la plural nearticulat .......nu vad unde este greseala mea .....


Snowflake600112

Ai dreptate @metart0


cristian.lungu

nu ar fi mai corect: "The men and the women read"?


PetrovLili

Mai corect suna asa


CucuDenisa3

Dacă au scris:"Men and women read"se traduce:Bărbați şi femei citesc.


Irina141208

Man- înseamnă bărbat, nu bărbați!


CojocaruCe1

Trebuia să fie bărbatul
Şi femeia citesc


Stefania-Nemes

"man" inseamna bar barbat, iar "men" inseamna barbati. " "Woman" inseamna femeie, iar "women" inseama femei


petet475893

Sunteti chiar necarturari. Cum man poate sa se traduca ca Barbatii? Pe cund Man este la singular. Cind zicem de exemplu apple noi nu avem in vedere Merele! Va rog sa corectati aceasta prostie.


Iantz2000

Scrie ca am gresit dar nu am gresit, cred ca e un bug


katia915037

Nu se foloseste articol deci au gresit


Livia204346

De ce ne induceți în eroare? Am tradus bine pt că nu era "the" !!!!


ValeriusSoft

Nu se pronunță corect.. se înțelege man and woman


asniral

men = barbati, women = femei cand punem articolul the atunci se traduce barbatii respectiv femeile. din punctul meu de vedere traducerea corecta este barbati si femei citesc


FeliciaComanescu

Nu este corect raspunsul men=barbati the men=barbatii


Leopluset

Am observat si eu aceasta greseala si a trecut ceva vreme de cand nu o rezolva. GRABITI-VA SA O REPARATI SAU o sa fie un minus pentru voi.


Ioana923837

Ar trebui sa se faca ceva cu acest aspect, nu se poate sa existe o asemenea eroare intr-o aplicatie care se presupune ca ar trebui sa te invete engleza.


vivi969151

Dar "The men and the women read" este corect? Daca nu, dece?


stefan580843

Nu este the women ca sa fie femeile


RomeoJianu

Nu este corect !!!


CiocoiuDan1

Corect pt traducere...the men and the women read


AnaPop604019

Nu este articol hotărât the nicaieri


mlbhp

Dacă nu este articulat eu de ce trebuie să traduc articulat?


Viorica68288

Trebuie corectat programul nu este artuculat.


Daniela429139

Men and women read.- Bărbați și femei citesc. The men and the women read.- Bărbații și femeile citesc. "Data viitoare fiți mai atenți la articole!"


sorinbarta

The men = barbatii


PetrisorBusoiu

Corectati va rog! Forma este nearticulata.


Deea819167

Imn enunt nu este articolul, deci nici traducerea nu va contine articol! Va rugam remediati!


[utilizator dezactivat]

    Corectati greseala este enervanta si frustranta si nu este singura !


violet51846

    Corectați aceasta greșeală de traducere... Asa nu educați corect!


NicaTonu

    Man=un barbat Men=mai multi barbati.

    Woman=o femeie. Women=mai multe femei.

    Sper ca vam ajutat.


Mery840262

    Substantivele din enunț sunt la plural și nearticulate, prin urmarea traducerea se face fără articol...nu înțeleg de ce nu se coreactează greșeala din aplicație și altele asemenea ei deși se fac multe sesizări!!!


MariaMndru

    The men = bărbații? Men = bărbați?


sarazahari

    Nu e corect aici,pana și mama a spus și ea e profesoară de engleză


farmihaela

    La ora la care am lucrat (16' 30) nu se vedea să mai fie cineva activ și totuși ,progresul meu era foarte modest .Nu înțeleg ce se întâmplă și de ce nu avem o adresă unde să reclamăm diferite probleme


Rebecca499632

    O noua versiune a limbii engleze! Cred ca daca era la plural rasp ar fi fost la singular! Adica, cu totu si cu totu invers


BiancaCarm16

    Man=bărbați The man=barbatii


mihaiverde1

    Cel mai corect e ca barbatii si femeile fac sex


novum10

    Dc nu exista the- ul in fata ?


asniral

    am citit mesajele de mai jos si SUBSCRIU.


Andrei397879

    Nu este corect.Mama masii de afurisiti


adelina826624

    Eu scriu ce aud si totusi imi da ca gresesc


XGAMING7

    Man and women read înseamnă Bărbatul şi femeia citesc


adi470303

    De ce men si women nu se scriu cu "s" la sfarsit ca pentru plural?


Mara743421

    Nu îi corecta propoziția.


IahimGoras1

    Voi chiar va bateti joc

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.