"Bu roman öğrenciler arasında çok popülerdir."

Çeviri:This novel is very popular among the students.

4 yıl önce

9 Yorum


AkmirzaEmel

between ve among aynı anlam taşıyorsa neden between yazınca kabul edilmedi?

4 yıl önce

altunufuk

Tamamen aynı anlamı taşımıyor. Öğrenci sayısı iki olsa bile burada between kullanılmaz. Between iki şey arasındaki boşluğu, mesafeyi gibi şeyleri ifade eder. Among ise iki ve ikiden fazla şeylerin arasındaki alanı ifade ettiği gibi aynı zamanda bir grubun içinidekileri de ifade eder. Dolayısıyla öğrencilerin arasındaki mesafeyi, boşluğu değil de onları bir grup olarak kastettiğimiz için among kullanırız.

4 yıl önce

yasiven

Very yerine So'yu da kabul etmeliydi

4 yıl önce

AhmetKarak

The kullanmadan da kabul etmesi gerekmiyor mu

4 yıl önce

altunufuk

Tam anlaşılır bir örnek mi bilemiyoruö fakat. Bu cümle tam olarak genel geçer bir cümle değil. Tüm kitaplardan değil de bir kitaptan bahsettiği için kitaplar belirtilidir.(this,that,these,those kelinelerini bir tür the gibi düşünebilirsiniz.) Aynı zamanda o kitabı popüler bulan öğrenciler de belirtilidir. Bu yüzden the kullanmanız gerekir.

4 yıl önce

rmak256467

Tabiki hayir ama the farkli bir anlam katar

10 ay önce

Tunabey_20
Tunabey_20

:/

4 ay önce

Hcr381465
1 yıl önce

rmak256467

Çok güzel olmuş

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.