1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bu masada zaten tabak var."

"Bu masada zaten tabak var."

Çeviri:На этом столе уже есть тарелка.

October 7, 2018

10 Yorum


Anagl14

Neden böyle anlamadim на столе bir olmamaliydj


[aktif olmayan kullanıcı]

    Столь = Masa На столе = Masada


magneto470774

    Nicin этом da это degil ?


iltimasinci1

    Это işaretle gösterilmeyen этом işaretle hösterilebilen manasına gelir yani "masada" masada erken bir şeyi işaret edersin .


hekimstomatoloq

    Neye gore это deyil этом yazilmalidir?


Yavuz167

    Bunun doğrusu ne


Cemo66288

    Orada на nədən yaziliyor ki anlamadım


iltimasinci1

    На kelimesi üzerinde anlamına gelir yani siz masa diyemezsiniz masada ki "da" eki üzerinde anlamına gelir.


Snow27_ael

    Стол sadece masa anlamına geliyor ama на столе masada demek. Yani на, masada kelimesindeki (da) yı ifade ediyor bana göre


loman308820

    1 aydı rusiadayam gələdə şəkilçiləri sözün harasına soxum bilmirəm

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.