"She drinks apple juice."

Çeviri:O elma suyu içer.

4 yıl önce

92 Yorum


ErdoganArs

Kiz elma suyu icer de mantikli bence

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Kız elma suyu içer."
(= The girl drinks apple juice.)

"O" elma suyu içer.
(= She drinks apple juice.)

"She", yani "O", "the girl" veya "the woman" gibi isimlerin yerini tutan bir zamir.

1 yıl önce

hilalezgizem

o zaman yanlış olur

3 ay önce

ZeynepAybk2

ayn

1 yıl önce

emircangargan

o meyve suyu içer değilmi

2 yıl önce

Nazan531435

O meyve suyu icer değil çünkü orada apple da yazıyor diğrusu o elma suyu icer

1 yıl önce

Selmafahre

Hayır.Juice meyve suyu olmasına rağmen önüne meyve adı gelirse ...... suyu olur. Örnekler: Apple juice-Elma suyu Orange juice- Portakal suyu

8 ay önce

HanifeNurSaha

o elma suyu içer olucak

1 yıl önce

RojinKal

evett

10 ay önce

TunaAcm

Elma suyu

5 ay önce

gkenaz0

içti desek ne farkeder

2 yıl önce

baverbaver

apple juice : elma suyu

2 yıl önce

NisaYILDIZ2

elmalı meyve suyu da olabilir bence çevirisi

1 yıl önce

PamiriaSumiZen

ya olmuyo

2 yıl önce

HanifeNurSaha

bende de olmuyo doğru yazdığım halde yanlış diyor

1 yıl önce

arianaiism

o elmlı su içer yazdım kabul etmedi neyin kafası bu?

1 yıl önce

sudemiray1

Sütlü köpüklü kafası

9 ay önce

blackline06

Kız elma suyu içer cevabı kesinlikle kabul edilmeli....

1 yıl önce

TunaAcm

The girl olması lazım mış

5 ay önce

Nazan531435

Cünkü yanlış yazmışsın she kızlar için o anlamı tasiyor erkekler icin ise he

1 yıl önce

Skecers

Kız elma suyu icer

8 ay önce

TunaAcm

She diyor kiz diyorum yanlış diyor o olacakmış

5 ay önce

mer684584

Kafam karışık

7 ay önce

sebahat691168

Niye sürekli aynı şeyler cikiyorrrrrr

3 hafta önce

blntky

Kiz elma suyu icer bence daha dogru

3 yıl önce

ramazan154989

Kız girl demek ama burda girl yok she var she kiz icin o anlami kullanılır

3 yıl önce

GHoSTOnE1

Kız= girl

3 yıl önce

erdmarz54

Hayır onun olmasi icin cumle yapisinin degismesi lazim

11 ay önce

sudenaz952831

Bencede

8 ay önce

KerimAkoval

o elma suyu içiyor olması lazım saçma !

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"O elma suyu içiyor." GENİŞ ZAMAN
(= She is drinking apple juice."

"O elma suyu içer." ŞİMDİKİ ZAMAN
(= She drinks apple juice."

Türkçede geniş zaman ve şimdiki zaman genellikle birbiri yerine kullanılabiliyor. İngilizcede ise bu esneklik yok.

1 yıl önce

Ugur_Korkmaz

Sanırım dalgınlığınıza gelip "zamanlar" karışmış. :)

"O elma suyu içiyor" ŞİMDİKİ ZAMAN olsa gerek. "O elma suyur içer" ise GENİŞ ZAMAN.

1 yıl önce

CerenAkarsu

O yerine o kız dedim orda she dediği için yanlış dedi

2 yıl önce

FULLOyunOd

vallaha yanlış yazmadıysam çarpılıyım

1 yıl önce

Zeynep605453

ilk kelimeden sonraki kelimenin baş harfi sesli ise an sessiz ise a

1 yıl önce

Volkan820865

She kızı ifade eder

1 yıl önce

Eda616161

Bende o elma içti yazdım

1 yıl önce

Gkin264666

Benim çok aklımayatmadı adamlar boy yada girl deseydi ya bence anlamsız olmuş diğilmi arkadaşlar

11 ay önce

OsmanIsel1

Ya hu drinks s diyo icerler olmuyo mu ko

3 yıl önce

ysfkrts

she he it olan yerlerde "-s" takısı alır. eats, reads, gibi

3 yıl önce

MehmetSaid9

İçiyor yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

FurkanYuks4

İçiyor diyince Yor yani şimdiki zaman oluyor içer diyince genellemeye yaparsın ordaki genel şimdiki diye belirtmemiş

1 yıl önce

caner954772

Drink ile drinks arasindaki fark nedir

3 yıl önce

joy.88

fark geniş zamandaki yapıdan dolayı he she it geniş zamanda ''S'' takısı alır çoğul anlamı yoktur

3 yıl önce

Begm388un

He she it de es takisi alir. I you we they de ek almaz orsa soruda she oldugu icin drinks dir

1 yıl önce

evvalYldrm3

S eki coguldur

2 yıl önce

incikin_
incikin_

İsme gelen "-s" takısı ismi çoğul yapar;

apple (= elma)
appleS (= elmaLAR)

Fiile gelen -s takısı ise geniş zamanda öznenin he/she/it olmasıyla alakalıdır. Özne "he/she/it" veya bunlara karşılık gelecek bir isim olduğunda fiil "-s" takısı alır.

It drinkS. (=O içer.)
They drink. (=Onlar içer(ler).)

Türkçede "onLAR içerLER" derken kullandığımız ekler nedeniyle aklımız karışabiliyor. Oysa İngilizcede tam tersine fiile gelen "-s" takısı 3. tekil şahıs için kullanılıyor.

1 yıl önce

ramazan154989

Erinenler icin o yazmaniza gerek yok elma suyu icer dersenizde oluyor öd :D

3 yıl önce

NisaYILDIZ2

saçmalık bana çevirmem için bu cümleyi yazmışlar bende şöyle çevirdim ' o elmalı meyve suyu içer ' yazdım juice su demek değil meyve suyu demek yani ikiside mantıklı ikisinide kabul etmeliler

1 yıl önce

the_men

She bayanlar için kullanılır ama.. o dedigin de erkek de olabilir ama burda she kullanmış

4 yıl önce

kubilaykah

"anonim kız" veya "anonim erkek" için kullanılır. He,She,it bilinmeyen ise kullanılır.

3 yıl önce

elifbahar2004

hayır she o demek canısı

2 yıl önce

auQxW

Kızlar için ogulym

2 yıl önce

sudenurqq

o demek evet ama kizlarda kullanirsin

2 yıl önce

speakNGili

o her ikisinede geçer .

2 yıl önce

jiyan847967

Sacmalama

2 yıl önce

jiyan847967

Orda kiz var demek istiyo eğer orda he olsaydi erkek var demek istiyo olurdu...saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz yapıyorsunuz yeter artık yapmayin...

2 yıl önce

jiyan847967

Tmm iste ordaki kiz demek istiyor eger orda he olsaydi ordaki erkek derdi...

2 yıl önce

eokudan

Erkek için kullanımı her zaman değişir

3 yıl önce

beyznd122

ingilzcede she kız demek he erkek demek !!!!

4 yıl önce

IremCanbaz

Hayir she kizlar için "o" anlamı taşır he ise erkekler için "o" anlami tasir

3 yıl önce

edanur_-_-_-

hayır girl kız demek boy erkek demek she kız ifadesi olarak erkekte he

3 yıl önce

bayansude

boy erkek deyil oğlan

2 yıl önce

RIFAT2006

İngilizcede küçük i yok

3 yıl önce

MelikeYeil

Hayir büyük " İ " degil mi , o?

3 yıl önce

edaxoxo

Nasil yok tabiki var

3 yıl önce

NehirArsla

İngilizcede büyük i yok

3 yıl önce

BraGl5

O kız elma suyu içer olcak yanlışsın

3 yıl önce

capitanedi

o elmalı meyve suyu içer yaptım ben

3 yıl önce

alperen728781

biz sanki onu yapmadık söylediğin iyi oldu .

1 yıl önce

2233cc

ben apple dan önce an koydum neden hata verdi . olmuyormu öyle . su an / a ne zaman geliyor cümleye anlamadım

4 yıl önce

Mazlumbo

A ve an sayılan varlıklar için kullanılır elma suyu sayılamaz eğer bottle of apple juice olsaydı sayılırdı

4 yıl önce

kadirserka2

a/an bir manasindadir

4 yıl önce

ozlm15

Ama biri sayılabilen diyeti sayılmayan içindir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlis bir bilgi. biri sesliyle baslayanlar (an apple), biri sessizle baslayanlar icin (a cat)

4 yıl önce

Astroloth

Selcen, affına sığınarak ben de şunu eklemek istiyorum: eksik bir bilgi. :) Bildiğinden eminim ama belirtmeyi unutmuşsun sanırım.

Yazılışlarına göre değil de okunuşlarına göre değerlendirmek gerekiyor. A university ve an hour örneklerinde olduğu gibi. Yanlış biliyorsam lütfen düzeltin.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet tabii ki :)

4 yıl önce

galata05

Su water demek ama elma suyu dediğimizde suyun anlamı değişiyor açıklarmısınız

4 yıl önce

edaxoxo

Water su demek. Juice meyve suyu demek.elma suyu falan dedigimizde o su bu su olmuyor.

3 yıl önce

ozanyanik

ananas suyu yazdım kabul etti. Sanırım fiilin doğru yazılışına bakıyor sistem.

3 yıl önce

sga_1392

She kizlar icin kullanilir o yu kullanmak icin belirsiz biri icin it kullanilir

4 yıl önce

sinanakayy

İt cansız varliklar için kullanılır, istisnası var mı bilmiyorum ama...

4 yıl önce

yarenmucuk

Cansız ve hayvanlar

4 yıl önce

edaxoxo

İt hayvanlar ve cansız ve gorunmeyenler icin de kullanılır.it weather . Gibi

3 yıl önce

Rcm68

'kız elma suyu içer' niçin olmuyor

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

She=o Girl=kız. Girl dememiş.

4 yıl önce

semihcelebi

She demek "o" demek cümlelerle kız olduğu anlamı katar girl olmaz

4 yıl önce

semihcelebi

Niye içer içiyor değilmi

4 yıl önce

trkozberk

değil . drinks = içer tıklada gör

3 yıl önce

su61

ben juice kelimesini ı ile yazdım yanlış dedi

4 yıl önce

edaxoxo

Turkce karakter kullanmayiniz.ingilizcede i harfi kucuk iken "i" dir. buyuk ise buyuk harf tusuna basip "ı" ya basmalisiniz.

3 yıl önce

trkozberk

tabiki yanlış

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.