"She drinks apple juice."

Çeviri:O elma suyu içer.

4 yıl önce

21 Yorum


ErdoganArs

Kiz elma suyu icer de mantikli bence

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Kız elma suyu içer."
(= The girl drinks apple juice.)

"O" elma suyu içer.
(= She drinks apple juice.)

"She", yani "O", "the girl" veya "the woman" gibi isimlerin yerini tutan bir zamir.

11 ay önce

hilalezgizem

o zaman yanlış olur

2 ay önce

emircangargan

o meyve suyu içer değilmi

2 yıl önce

Nazan531435

O meyve suyu icer değil çünkü orada apple da yazıyor diğrusu o elma suyu icer

11 ay önce

Selmafahre

Hayır.Juice meyve suyu olmasına rağmen önüne meyve adı gelirse ...... suyu olur. Örnekler: Apple juice-Elma suyu Orange juice- Portakal suyu

6 ay önce

HanifeNurSaha

o elma suyu içer olucak

1 yıl önce

RojinKal

evett

9 ay önce

TunaAcm

Elma suyu

4 ay önce

gkenaz0

içti desek ne farkeder

2 yıl önce

baverbaver

apple juice : elma suyu

2 yıl önce

NisaYILDIZ2

elmalı meyve suyu da olabilir bence çevirisi

1 yıl önce

PamiriaSumiZen

ya olmuyo

1 yıl önce

HanifeNurSaha

bende de olmuyo doğru yazdığım halde yanlış diyor

1 yıl önce

arianaiism

o elmlı su içer yazdım kabul etmedi neyin kafası bu?

1 yıl önce

sudemiray1

Sütlü köpüklü kafası

7 ay önce

workingmansof

Kız elma suyu içer cevabı kesinlikle kabul edilmeli....

1 yıl önce

TunaAcm

The girl olması lazım mış

4 ay önce

Skecers

Kız elma suyu icer

6 ay önce

TunaAcm

She diyor kiz diyorum yanlış diyor o olacakmış

4 ay önce

mer684584

Kafam karışık

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.