"She drinks apple juice."

Çeviri:O elma suyu içer.

May 8, 2014

21 Yorum


gkenaz0

içti desek ne farkeder

August 30, 2016

Oylestr

içti -ti görülen geçmiş zaman eki. Biz geniş zamanda cümle kuruyoruz.Farkındaysan drink'e geniş zaman eki -s takısı gelmiş.

January 22, 2019

baverbaver

apple juice : elma suyu

October 16, 2016

PamiriaSumiZen

ya olmuyo

November 27, 2016

HanifeNurSaha

bende de olmuyo doğru yazdığım halde yanlış diyor

August 6, 2017

muazzez997307

Bende öle değil

January 4, 2019

warshidae

o elmlı su içer yazdım kabul etmedi neyin kafası bu?

January 5, 2017

sudemiray1

Sütlü köpüklü kafası

March 4, 2018

blackline06

Kız elma suyu içer cevabı kesinlikle kabul edilmeli....

March 13, 2017

Nazan531435

Cünkü yanlış yazmışsın she kızlar için o anlamı tasiyor erkekler icin ise he

October 26, 2017

Skecers

Kız elma suyu icer

April 2, 2018

TunaAcm

She diyor kiz diyorum yanlış diyor o olacakmış

June 23, 2018

mer684584

Kafam karışık

April 23, 2018

sebahat691168

Niye sürekli aynı şeyler cikiyorrrrrr

November 19, 2018

Oylestr

çünkü kelime ezberletmeye çalışıyor

January 22, 2019

esma735466

Elma şarabı olmuyo mu ya jsjdhshddh

April 5, 2019

UfukNisanDevrim

Bu cümle '' She drinks the apple juice'' olmalıydı diye düşünüyorum.. Ama tabii ki bu cümleyi ''O elma su içer'' şeklinde söyleyemeyeceğimizden ''O elma suyu içer'' doğru..''THE'' neden burada yok onuda merak ediyorum..Teşekkür ederim.

May 14, 2019

baak646765

SHE KIZDIR O DEĞİL

May 18, 2019

birandis

She kadın demek, yani o kadın. Girl kız demek. Temelini biraz daha geliştirmelisin bence, insanlara da yanlış bilgi verme...

July 5, 2019

birandis

He, she, It'e s takısı gelmemesi gerek değil miydi? Ben bu bölümü tam anlayamadım...

July 5, 2019

baboagoago

Jiuce yazanlar yanlis yaziyorlar boyle yaziliyor juice

August 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.