1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She drinks apple juice."

"She drinks apple juice."

Çeviri:O elma suyu içer.

May 8, 2014

25 Yorum


blackline06

Kız elma suyu içer cevabı kesinlikle kabul edilmeli....


MertAbdull5

She kız demek değilki kız için o demek


Nazan531435

Cünkü yanlış yazmışsın she kızlar için o anlamı tasiyor erkekler icin ise he


Meryem79625

Ama girl dememis she demis tmm she kız için kullanilir ama sonucta ne yazarsa o yani ...


Busenur96

Hayır çünkü kız girl demek she kızlar ve kadınlar için o anlamınada kullanılır he de erkekler ve oglanlar icin okey


sena_orbay

Ama girl demiyor "she"yani 'O' anlamına gelir


Furkanuuz_107

Kız mı she drinks de kız nerede geçiyor?


evvalGl19

She kız demek degilki "o"demek


halil793852

Sesimi algılamıyor


Eda616161

Bende o elma içti yazdım


Oylestr

yanlış.içti -ti burda görülen geçmiş zaman eki. Biz geniş zamanda cümle kuruyoruz.Farkındaysan drink'e geniş zaman eki -s takısı gelmiş.


sena_orbay

Elma içilir mi


zge827416

Arkadaşlar bana istek yollayana bende istek yolluyorum


REMATYEDAY

She edat bir kelimedir. Türkçe karşılığı ise "O" dur


ccc426758

Ama cinsiyet belirtiyor


Roni671010

The apple juice olması gerekmiyor muydu? Sonuçta "suyu" demiş su dememiş


sevinbilayak

"the", belirtme hal eki olarak kullanılıyor. Mesela "i like cat/ kedi severim" ve "i like the cat/ kediyi severim" arasında fark var, ikinci cümlede kediyi belirtiyor. Apple juice, elmanın suyu niteliğinde. Chicken egg de aynı, tavuk yumurtası oluyor, the chicken egg ise tavuk yumurtasını demek (daha liseliyim bu kadarını biliyorum, yanlışım varsa düzeltirsiniz).


SelimGven3

''o kız'' ya da ''o'' eş anlamlı olmalı diye düşünüyorum


elif509372

S takısını unutmak kadar sinir birşey yokkk


battaniye2

'O içer elma suyu' niye kabul olmadı??


GkeDnmez2

O kız elma suyu içer. Dedim ama kabul etmedi.Bence hatalı


BuseGezelg

Ben elma suyu içerim


ela831701

O elma suyu içer denmiş


YusufGlay

Allahım yani hemen atlıyo söyletmiyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.