"Do you have anything cheaper?"

Fordítás:Van valami olcsóbbja?

4 éve

24 hozzászólás


ronkovics86

Van nálad valami olcsóbb?

4 éve

galnekkriszta

Már elfogadja.

3 éve

MartonGeza

Azt, hogy "Valami olcsóbb van nálad?" még nem fogadja el. Tartana valaki neki magyar nyelvi konzultációt?

1 hete

JaMi75

Van bármid olcsóbban az miért nem jó :(

3 éve

istvanatanulo

Egyszerűbben /ha szabad/: Have you got anything cheaper? /Felesleges a do-s szerkezet./ Update: Időközben - ennek is - utána néztem: a do have szerkezet - pl. az I do not have is - az az amerikai angolban, az általam említett pedig - a haven't -es félék is - a brit angolban használatosak inkább.

2 éve

AnettSzab1

Olcsóbbja?:DDD Az milyen magyar szó MÁN :D

3 éve

tibonova

Olcsóbbja => Olcsóbb valamije => melléknév + fokozás + birtokos személyjel
Ugyanúgy épül fel, mint a sűrűbben használt
Legjava => legjobb része => melléknév + fokozás + birtokos személyjel

3 éve

tcsaba333

Nekem úgy tűnik a fordításban E/3. személyre kérdez...

3 éve

tibonova

Van valami olcsóbbja (magának)?
A készítők úgy érezték, magázni kell ilyenkor. (Bár használom, amikor elkerülhetetlen, remélem, hogy az önözés/magázás ki fog halni a magyar nyelvből. Semmi értelme.)

3 éve

nora.lipcs
nora.lipcs

Nincs valami olcsóbb?

3 éve

tibonova

A válaszod fordítása:
Is not there anything cheaper?

3 éve

aptg.gabi

Jelentetted?

4 éve

fectroll
fectroll

Mit is?????????????

3 éve

aptg.gabi

már fogalmam sincs! :)

3 éve

barnak01
barnak01

Már eltelt egy év, eszedbe jutott? ;)

1 éve

ArmenQrM

nincs valami olcsobbja? - ??? nekem jónak tünik és nem fogadja el

3 éve

tibonova

A fordításodban tagadsz, viszont az eredetiben nem tesznek ilyet. Mégha ugyanazt is jelenti, egy fordítás csak úgy őrizheti meg az író stílusát, ha odafigyelünk ezekre a kis részletekre is.
Do not you have anything cheaper, (do you)?
Nincs valami olcsóbbja, (ugye)?

3 éve

AncsiGmri

Van nálad valami, ami olcsóbb?

3 éve

tibonova

A válaszod fordítása:
Do you have anything that is cheaper?

3 éve

Cristall2015

Van bármid olcsóbban?...elfogadta bár jelezte hogy van elirásom a válaszban.:-)

2 éve

VermesAlbn

Olcsóbban

11 hónapja

espontapon1

Ez igy egy rossz példa mondat, a magyar igy nem beszél!

10 hónapja

Bandi535199

NEM TUDOM KI SZERKEZTETTE EZT AZ EGÉSZET DE NAGYON FURCSA MAGYAR KIFELEZÉEKET HASZNÁ!

7 hónapja

espontapon1

Ilyen szó hogy olcsóbbja nincs a magyar nyelvben!

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.