1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He gets dirty."

"He gets dirty."

Traducere:El se murdărește.

May 8, 2014

13 comentarii


giulypercy

Imi explicati de ce e introdus "gets" in propozitia de mai sus?


fantomitzah

Așa este expresia pentru ”a te murdări” = ”to get dirty”.


negoitairi

Este asa pentru ca cand e pers a3a singular se adauga "s" la verb


ana.ana.stef15

nu se intelege dirty!!!


Mirela0907

Nu este corect si El ia mizeria?


VasileGabr6

Nu, deoarece el se murdareste, nu ia nimic


Alexandres683414

cred ca " el devine murdar" ar fi o traducere mottamo


RaduBradeanu

el devine murdar


Florin174698

Cred ca este corect si - El devine obscen. Get: a deveni, a primi, a capata.


CorneliuBi2

Dirty se pronunța dirty sau storty. Eu inteleg story

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.