Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu gece kiminlesin?"

Çeviri:Who are you with tonight?

4 yıl önce

12 Yorum


yfirat

who are you.... diye baslayan cumlenin bu anlama gelecegini dusunmezdim

4 yıl önce

omercito
omercito

"With" olduğu için dikkat etmek gerekiyor.

  • I am with Jack - Who are you with?

  • I am Jack - Who are you?

Ayrıca aynı cümle "With whom are you tonight?" şeklinde de yazılabilir; ama günlük kullanımda pek tercih edilmez.

4 yıl önce

fatmaB17

çok saçma bence

1 yıl önce

auspices

"Tonight who are you with" de olmalıydı...

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Özellikle de sorularda zaman ifadelerini sonda kullanmak daha doğru sanırım.

● What are you doing this weekend?
● Did you go to the cinema last week?
● Where does she live in the summer?
● What did she say yesterday?

1 yıl önce

emreyerlikaya

Who are you with this night?

tonight yerine this night da kullanılamaz mı?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"Bu gece" için "this night" kullanamıyoruz. "Tonight" kalıplaşmış, tek bir sözcük halini almış. "Today" (bugün) için de benzer bir durum var.

Bu gece: Tonight
This night* YANLIŞ

Bugün: Today
This day* YANLIŞ

Morning (sabah), afternoon (öğleden sonra) ve evening (akşam) için bu durum geçerli değil.

This morning (DOĞRU)
This afternoon (DOĞRU)

1 yıl önce

zulfuozan1

Anlatım tarzını çok beğeniyorum. o kadar kursa gittim, senin gibi anlatan öğretmenlerim olmadı. teşekkür ederim, inci.

1 yıl önce

Self-explanatory

"Whom are you with tonight?" kabul ediliyor olmalıydı.

3 yıl önce

coldbeer

Çok absürd olmaya başladı sjdj

3 yıl önce

MehmetYAA

Who are with you tonight? Dogru olmaz mı bu ne anlama gelir.

1 yıl önce

asmmsa280g

Ya bu cümlede gece nerede geçiyor

6 ay önce