"Bu gece kiminlesin?"

Çeviri:Who are you with tonight?

4 yıl önce

7 Yorum


yfirat

who are you.... diye baslayan cumlenin bu anlama gelecegini dusunmezdim

4 yıl önce

omercito
omercito

"With" olduğu için dikkat etmek gerekiyor.

  • I am with Jack - Who are you with?

  • I am Jack - Who are you?

Ayrıca aynı cümle "With whom are you tonight?" şeklinde de yazılabilir; ama günlük kullanımda pek tercih edilmez.

4 yıl önce

mhmmtknsnmz

valla de

1 ay önce

fatmaB17
fatmaB17

çok saçma bence

1 yıl önce

mhmmtknsnmz

herkeze dislike huhahahahahahhahahahah

1 ay önce

auspices

"Tonight who are you with" de olmalıydı...

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Özellikle de sorularda zaman ifadelerini sonda kullanmak daha doğru sanırım.

● What are you doing this weekend?
● Did you go to the cinema last week?
● Where does she live in the summer?
● What did she say yesterday?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.