1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У сестры уже ребёнок."

"У сестры уже ребёнок."

Çeviri:Kız kardeşin zaten çocuğu var.

October 10, 2018

5 Yorum


cem774565

Уже den sonra есть olmayacak mı, var anlami nereden geldin yoksa eğer


murat659468

Bazı kelimeler illaki kullanılacak diye birşey yoktur. Örnek ты понимаешь? Dediğinde sen anlıyor musun dediğinde ki ile понимаешь demek aynıdır. Bunun gibi düşünün


DenizDn.

Dogru fakat есть ekleyince yanlis kabul etmemeli


Murat431137

Bencede есть olmalıydı


Mehmet856866

Bende de есть olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.