"У сестры уже ребёнок."

Çeviri:Kız kardeşin zaten çocuğu var.

October 10, 2018

5 Yorum


cem774565

Уже den sonra есть olmayacak mı, var anlami nereden geldin yoksa eğer

October 10, 2018

Murat431137

Bencede есть olmalıydı

October 18, 2018

Mehmet856866

Bende de есть olmalı

November 2, 2018

murat659468

Bazı kelimeler illaki kullanılacak diye birşey yoktur. Örnek ты понимаешь? Dediğinde sen anlıyor musun dediğinde ki ile понимаешь demek aynıdır. Bunun gibi düşünün

November 23, 2018

DenizDn.

Dogru fakat есть ekleyince yanlis kabul etmemeli

January 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.