1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They called me after a few d…

"They called me after a few days."

Çeviri:Onlar beni bir kaç gün sonra aradılar.

May 8, 2014

9 Yorum


aycasag

Birkaç birlesik yazilir


Pelin659524

Onlar bir kaç gün sonra beni aradı. cümlesini kabul etti ama anlamca saçma geldi...


AkmCanSude

İmla hatası. "birkaç" doğru, "bir kaç" yanlış :)


ERENAKSU

birkaç birleşik yazılır


SemihaGrca

a few ayri yazilir bence


GuvenAcar

Onlar beni bir kaç gün önce çağırdılar, nasıl denir?


[aktif olmayan kullanıcı]

    "They called me a few days later," is better. If you say, "...after a few days" you give yourself away as a foreign speaker of the language.


feride386050

    Birkaç, 'bir kaç' diye değil, 'birkaç' diye bitişik yazılır. Türkçe yazım kuralı böyle. Düzeltin lütfen.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.