"Ben yazarım ve sen okursun."

Çeviri:I write and you read.

4 yıl önce

12 Yorum


Fdnhasanli

You read and i write olmazmi

4 yıl önce

Leihrli

''Sen okursun, ben yazarım.'' diyorsun, yani cümleyi tersten söylediğin için kabul etmemiş olabilir.

2 yıl önce

mesut391896

I writes and you reads ???

2 yıl önce

hzdede

I am write and you read

4 yıl önce

Leihrli

''am, is, are'' durum bildirirken kullanılır. Burada ise eylem var, yani ''am'' kullanamayız.

2 yıl önce

sinanalagoz

Neden you da s almiyor

4 yıl önce

SerkanAkpo

He she it aliyor sadece

3 yıl önce

sinanalagoz

Thx

3 yıl önce

mustafa920564

Not understand me.....I sad again but not understand me

3 yıl önce

KubraOzkul

I write and you reads olması gerekmiyo mu ?

2 yıl önce

OzdemirBudak

An author doğru değil mi? A author olur mu?

2 yıl önce

ADEM820145

evlilik nedemek

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.