Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben yazarım ve sen okursun."

Çeviri:I write and you read.

0
4 yıl önce

12 Yorum


Fdnhasanli

You read and i write olmazmi

2
Cevap ver3 yıl önce

Leihrli

''Sen okursun, ben yazarım.'' diyorsun, yani cümleyi tersten söylediğin için kabul etmemiş olabilir.

1
Cevap ver2 yıl önce

mesut391896

I writes and you reads ???

1
Cevap ver1 yıl önce

hzdede

I am write and you read

0
Cevap ver3 yıl önce

Leihrli

''am, is, are'' durum bildirirken kullanılır. Burada ise eylem var, yani ''am'' kullanamayız.

2
Cevap ver2 yıl önce

sinanalagoz

Neden you da s almiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

SerkanAkpo

He she it aliyor sadece

0
Cevap ver3 yıl önce

sinanalagoz

Thx

0
Cevap ver3 yıl önce

mustafa920564

Not understand me.....I sad again but not understand me

0
Cevap ver2 yıl önce

KubraOzkul

I write and you reads olması gerekmiyo mu ?

0
Cevap ver2 yıl önce

OzdemirBudak

An author doğru değil mi? A author olur mu?

0
Cevap ver1 yıl önce

ADEM820145

evlilik nedemek

0
Cevap ver1 yıl önce