"Doktornak látszott?"

Fordítás:Did she look like a doctor?

4 éve

8 hozzászólás


yatze81

Mi a különbség a 'look like' és a 'seem like' között?

4 éve

Nagy_Mate

Igen én is ezt néztem be, nem tudom miért nem jó a 'seem like' ...

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

én úgy tudom a "seem like" nem kézzel fogható dolgokra van (nem ténynek)

4 éve

Panni21
Panni21

Miért nem 'looks'?

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

mert benne van a "did" a mondatban, én úgy tudom

4 éve

hb433
hb433

meg kulonben is kerdomondat.

4 éve

leslie1952

Egyszerű kijelentő mondatban lenne "looks". Kérdő mondat esetén "does" Mivel ez a mondat egyszerű múlt idejű kérdőmondat, ezért "did".

3 éve

Cseresznyeskert

did he look a doctor ? miért nem jó?

11 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.