Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The children entered running."

Çeviri:Çocuklar koşarak girdiler.

4 yıl önce

9 Yorum


emrahde

entered by running olması gerekmiyor mu? Koşmaya girdi gibi oluyor

3 yıl önce

HalilERGEN

Farklı örnekler ile entered running açıklanabilir mi lütfen

4 yıl önce

KeremGolba

entered running özel iki fiil değil. buradaki tek olay enter fiilinden sonra gelen fiil 'ing' almış

4 yıl önce

DrDrDrDr1

By running olmali

1 yıl önce

bacio_
bacio_

By running neden olmuyor?

1 yıl önce

TrAlioruc123

by running koşmak tarafından gibi oluyor

11 ay önce

elif_melissa
elif_melissa

By , -erek / -arak anlanında da kullanılabiliyor

9 ay önce

YusufKucuk4

"Çocuklar koşarak girdi" tercümesi " the children came in running" entered running Türkçe düşünülerek yazılmış bir cumle

7 ay önce

Betl839123

"Running" kelimesi niye "-ing" almış ki :-/

1 yıl önce