"Thechildrenenteredrunning."

Çeviri:Çocuklar koşarak girdiler.

4 yıl önce

8 Yorum


emrahde

entered by running olması gerekmiyor mu? Koşmaya girdi gibi oluyor

3 yıl önce

mehmet22842

Çocuklar koşuya girdi yazdım kabul etmedi

1 ay önce

bacio_
bacio_

By running neden olmuyor?

1 yıl önce

HalilERGEN

Farklı örnekler ile entered running açıklanabilir mi lütfen

4 yıl önce

KeremGolba

entered running özel iki fiil değil. buradaki tek olay enter fiilinden sonra gelen fiil 'ing' almış

4 yıl önce

DrDrDrDr1

By running olmali

1 yıl önce

YusufKucuk4

"Çocuklar koşarak girdi" tercümesi " the children came in running" entered running Türkçe düşünülerek yazılmış bir cumle

11 ay önce

amil72375

By running bu cümleye göre anlamsız oluyor ve zaten cümlenin çevirisi doğru ben bir yanlışlık göremiyorum

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.