"Wesavetheanimals."

Çeviri:Biz hayvanları kurtarırız.

4 yıl önce

29 Yorum


bacio_
bacio_

'biz hayvanları koruruz' şeklinde de çevirebilirmiyiz?

4 yıl önce

Ali_Aktash

Bende save in alıştırmaların birine korumak anlamında kullanıldığını gördüğümü hatırlıyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır korumak (protect) ve kurtarmak aynı değil

4 yıl önce

TahaSarikaya

Fakat Save o anlamda kullanılabilen bir fiil

4 yıl önce

NezihD
NezihD

korumak anlamı da vardır. Save planet, save money, save data, file , God save the Queen

2 yıl önce

bekirsoyda

Resque deriz olmazmı kurtarmaya

4 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"resque" değil, "rescue" yazarız.

(Telâffuz "reskyû"dur.)

3 yıl önce

Mehmet_Recep

Bence de

3 yıl önce

belgins
belgins

Biz hayvanları koruruz olmalı doğru cevap

4 yıl önce

Serdarygs

biz hayvanları koruruz da doğru olmalı,öyle değil mi?

3 yıl önce

MevltBozku

Bence herkez hayvanlari koruruz diye anlar bu cumleyi ama yine de dilin sahiplerinden duymak lazim.. nasil kullandiklarini

3 yıl önce

enginneer93

Bence de koruruz olmalı

3 yıl önce

kullanamadim

"Biz hayvanları koruruz" da dogru kabul edilmeli

3 yıl önce

Fatma478692

Aynen öyle bence de kabul edilmeli

3 yıl önce

denklemsurat

Save in birçok anlamı var korumak kurtarmak biriktirmek (para) o yüzden ikiside olabilir bence

3 yıl önce

Muhrip

'Biz hayvanları saklarız' neden olmuyor?

4 yıl önce

zaman12
zaman12

Saklamak "keep"

3 yıl önce

Ayselkara0

Saklarızda "keep" kullanılmaz mı?

3 yıl önce

MarinetteM651934

Ama "save" korumak ! Neden öyle yapılmış

3 hafta önce

Dpumetin

Kelime anlamında saklamak var ona göre çevirdim yanlış dedi

4 yıl önce

Ayselkara0

"save"i kurtarmak olarak tercüme etti o_O . Korumak biliyordum. Kurtarmak "to rescue" diymiydi?

3 yıl önce

slns_slktl

Hayvanlari korumaliyiz dedim???

3 yıl önce

zafer_turan

Hayvanları koruruz da kabul edilmeli

3 yıl önce

HasanAkdoa

Bence bura da 'save' korumak daha uygun. Ancak kabul etmiyor. Biriktiririz deseydik, sanırım, kabul ederdi!?

3 yıl önce

HakanEmre3

Biz hayvanlari koruruz demek ya off neresi yanlis savenin anlami korumak kurtarmak nerden cikti

2 yıl önce

AhmedYusuf3

Biz yazmayınca kabul etmiyor

1 yıl önce

berjantotr

reklamda görmüştüm save animal nı neydi nasıl olmuyor korumak

9 ay önce

Velikaraki

The district may also look to save money in its next contract with its teachers. (open, save, copy) dailyherald.com He endured four stretches of at least 14 days without a save chance last season. (open, save, copy) stltoday.com Reimer, a 2006 draft pick, is 1-1 with a .957 save percentage in his two starts. (open, save, copy) stltoday.com In the end, closing the museum would certainly save state government some money. (open, save, copy) thenewstribune.com I found out the hard way the notebook app on my IPad doesn't have a save button. (open, save, copy) usatoday.com Capps gave up two runs in the ninth but held on for his 22nd save in 26 chances. (open, save, copy) kansas.com In the workplace, measuring your words can save you plenty of problems later on. (open, save, copy) timesunion.com Tragically, he didn't make it through an operation we hoped would save his life. (open, save, copy) chron.com As a chef, I want to try everything, but this way I can enjoy and save calories. (open, save, copy) edition.cnn.com

5 ay önce

rem378773

Biz hayvanları koruruz daha doğru bence

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.