1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We save the animals."

"We save the animals."

Çeviri:Biz hayvanları kurtarırız.

May 8, 2014

31 Yorum


bacio_

'biz hayvanları koruruz' şeklinde de çevirebilirmiyiz?

May 8, 2014

Ali_Aktash

Bende save in alıştırmaların birine korumak anlamında kullanıldığını gördüğümü hatırlıyorum.

June 22, 2014

Selcen_Ozturk

hayır korumak (protect) ve kurtarmak aynı değil

May 8, 2014

TahaSarikaya

Fakat Save o anlamda kullanılabilen bir fiil

August 21, 2014

NezihD

korumak anlamı da vardır. Save planet, save money, save data, file , God save the Queen

September 30, 2016

bekirsoyda

Resque deriz olmazmı kurtarmaya

August 28, 2014

mizinamo

"resque" değil, "rescue" yazarız.

(Telâffuz "reskyû"dur.)

August 2, 2015

Mehmet_Recep

Bence de

February 2, 2015

belgins

Biz hayvanları koruruz olmalı doğru cevap

July 20, 2014

Serdarygs

biz hayvanları koruruz da doğru olmalı,öyle değil mi?

February 3, 2015

kullanamadim

"Biz hayvanları koruruz" da dogru kabul edilmeli

April 29, 2015

Fatma478692

Aynen öyle bence de kabul edilmeli

June 30, 2015

MevltBozku

Bence herkez hayvanlari koruruz diye anlar bu cumleyi ama yine de dilin sahiplerinden duymak lazim.. nasil kullandiklarini

January 5, 2015

enginneer93

Bence de koruruz olmalı

February 14, 2015

denklemsurat

Save in birçok anlamı var korumak kurtarmak biriktirmek (para) o yüzden ikiside olabilir bence

February 22, 2015

Muhrip

'Biz hayvanları saklarız' neden olmuyor?

July 2, 2014

zaman12

Saklamak "keep"

February 19, 2015

Ayselkara0

Saklarızda "keep" kullanılmaz mı?

July 21, 2015

Dpumetin

Kelime anlamında saklamak var ona göre çevirdim yanlış dedi

August 13, 2014

SeptNine20073

Ama "save" korumak ! Neden öyle yapılmış

November 18, 2018

Ayselkara0

"save"i kurtarmak olarak tercüme etti o_O . Korumak biliyordum. Kurtarmak "to rescue" diymiydi?

July 21, 2015

slns_slktl

Hayvanlari korumaliyiz dedim???

September 24, 2015

zafer_turan

Hayvanları koruruz da kabul edilmeli

November 25, 2015

HasanAkdoa

Bence bura da 'save' korumak daha uygun. Ancak kabul etmiyor. Biriktiririz deseydik, sanırım, kabul ederdi!?

December 2, 2015

HakanEmre3

Biz hayvanlari koruruz demek ya off neresi yanlis savenin anlami korumak kurtarmak nerden cikti

December 18, 2015

AhmedYusuf3

Biz yazmayınca kabul etmiyor

October 25, 2017

berjantotr

reklamda görmüştüm save animal nı neydi nasıl olmuyor korumak

February 14, 2018

Velikaraki

The district may also look to save money in its next contract with its teachers. (open, save, copy) dailyherald.com He endured four stretches of at least 14 days without a save chance last season. (open, save, copy) stltoday.com Reimer, a 2006 draft pick, is 1-1 with a .957 save percentage in his two starts. (open, save, copy) stltoday.com In the end, closing the museum would certainly save state government some money. (open, save, copy) thenewstribune.com I found out the hard way the notebook app on my IPad doesn't have a save button. (open, save, copy) usatoday.com Capps gave up two runs in the ninth but held on for his 22nd save in 26 chances. (open, save, copy) kansas.com In the workplace, measuring your words can save you plenty of problems later on. (open, save, copy) timesunion.com Tragically, he didn't make it through an operation we hoped would save his life. (open, save, copy) chron.com As a chef, I want to try everything, but this way I can enjoy and save calories. (open, save, copy) edition.cnn.com

June 17, 2018

rem378773

Biz hayvanları koruruz daha doğru bence

July 13, 2018

Erol795733

Neyden kurtarıyoruz Save korumaktadır Burada hatalı

June 19, 2019

AYK1R1

By eat

October 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.