1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Öğretmen bize nehirde yüzmem…

"Öğretmen bize nehirde yüzmememizi söyledi."

Çeviri:The teacher told us not to swim in the river.

May 8, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

kbrazl

Say de mutlaka to mu kullaniyoruz? The teacher said us olmaz miydi

July 22, 2014

MeteUlku

Bir kisi bir sey soylediginde kime soyledigi belliyse tell, belli degilse say kullanilir. Tek kural bu :)

January 27, 2016

cronychucky

Dont swim olarak kullanilamazmiydi

May 8, 2014

omercito
Mod

(Öğretmen bize "nehirde yüzmeyin" dedi - The teacher said "don't swim in the river" to us) olsaydı kullanılabilirdi. Çünkü don't swim diyen öğretmen ve bu şekilde söylediğimizde onun cümlesini aynen aktarmış olurduk.

May 8, 2014

MustafaYld206729

Not tan önce do kullanmak gerekmez mi

October 28, 2018

Serkalozcetin

Ayni yapida sadee "to" yu "us" dan once kullansak yanlismi oluyor tada niye yanlis olurdu, yardimci olabilecek bir arkadas varmi acaba

January 4, 2019

hcaksa

The teacher told us to do not swim in the river bu nasıl kabul olmadı ?

September 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.