"He is a little boy."

Çeviri:O küçük bir oğlan.

4 yıl önce

6 Yorum


cerkeserdar

Basit soru olacak ama bu is are nerelerde kullanılıyor ve ne anlam katıyor "dir dır" anlamıni katıyor

4 yıl önce

potterhead711726

İsim cümlelerinde geniş zamanlı olarak kullanılır fiil cümlelerinde Do does kullanılır

2 yıl önce

OuzhanOnLi

little ı lıro diyo okuyo dsuıjoklpsa

11 ay önce

cigdem845351

evet mesela i am a student ben ogrenciyim fiil degil isim cumlesi am is are isim cumlelerinde kullanilir da little az degil miydi kucuk ne alaka

3 yıl önce

Nezir_Dlm

Little küçük- az- ufak -biraz anlamı taşır

1 hafta önce

orhan646635

O bir kücük oğlan dedim kabul etmedi neden ?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.