Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He is a little boy."

Çeviri:O küçük bir oğlan.

0
4 yıl önce

5 Yorum


cerkeserdar

Basit soru olacak ama bu is are nerelerde kullanılıyor ve ne anlam katıyor "dir dır" anlamıni katıyor

1
Cevap ver4 yıl önce

potterhead711726

İsim cümlelerinde geniş zamanlı olarak kullanılır fiil cümlelerinde Do does kullanılır

2
Cevap ver2 yıl önce

OuzhanOnLi

little ı lıro diyo okuyo dsuıjoklpsa

1
Cevap ver9 ay önce

cigdem845351

evet mesela i am a student ben ogrenciyim fiil degil isim cumlesi am is are isim cumlelerinde kullanilir da little az degil miydi kucuk ne alaka

0
Cevap ver2 yıl önce

orhan646635

O bir kücük oğlan dedim kabul etmedi neden ?

0
Cevap ver1 yıl önce