"горячий кофе"

Çeviri:sıcak kahve

October 14, 2018

5 Yorum
Tartışma kilitli.


Komolokko

sıcak kahve yazdığım halde bir başka doğru cevap uyarısı veriyor hem de kendi önerdiği cevapta sıcak kahve düzeltilirse memnun olurum


svetlana_8888

горчячее кофе diye yazılır. Çünkü orta cins isimdir bu nedenle sıfat çekimi de orta cinse göre olur.


Boris_Nazaroff

"кофе" is a strictly masculine in Russian. It is considered as a grave error by most Russians to call "кофе" = "оно".


Mehmet-KYMN

Orta cins derken? Nötr cins demek istediniz heralde :D


Insta.amirlianar

Azərbaycanda orta cins deyə ifadə edilir. Ona görə orta cins yazıb.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.