"горячий кофе"

Çeviri:sıcak kahve

October 14, 2018

4 Yorum


Komolokko

sıcak kahve yazdığım halde bir başka doğru cevap uyarısı veriyor hem de kendi önerdiği cevapta sıcak kahve düzeltilirse memnun olurum

October 14, 2018

svetlana_8888

горчячее кофе diye yazılır. Çünkü orta cins isimdir bu nedenle sıfat çekimi de orta cinse göre olur.

October 20, 2018

Mehmet_KYMN

Orta cins derken? Nötr cins demek istediniz heralde :D

December 20, 2018

Boris_Nazaroff

"кофе" is a strictly masculine in Russian. It is considered as a grave error by most Russians to call "кофе" = "оно".

March 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.