"Benim köpeğim var, kedi istemiyorum."

Çeviri:У меня собака, я не хочу кошку.

October 14, 2018

17 Yorum
Tartışma kilitli.


HasanVanl

У меня есть собака, Я не хочу кот. olması lazim değil mi?


cem774565

У меня есть собака olur mu


Murat431137

Bize ogrettikleri kopek degil bu


Roza81528

Bende'' есть''yoktu


musicteacher34

İlk cümlede var yok..ikincide ben yok


selimgeveli

Ben yerine хочеть fiili хочу olarak çekimlendiği için Ben zamirine gerek yok ama есть kalıbı cidden yok:D


SadiBorano

пёс' de köpek demekmiş arkadaşlar! Biz de hani var ya "köpek" ve "it" aynı manya geliyor ya! Bence öyle bir şey bu! Olsun yeni kelime öğrenmek güzel; öğrenmiş olduk.


GulRza

Efendim пёс dişi собака erkek köpek anlamında kullanılıyor ya da aksine de ola bilir tam hatırlamıyorum, lakin biri dişi, diğeri erkek. Sizin söylediğiniz gibi it manasına gelen söz сука


tamer394918

hatali bence bu kelime ve cevabi


Gogol_bordello

у меня пес я не хочу кот. Kabul olmayacağını bile bile yazdım ve olmadı :D


zehra559044

Kabul olmamasının sebebi пёс yazmadığın olabilir


HazretAziz

❤❤❤❤❤ program "есть" nerede peki?


sultan539656

Salam hərkəsə.Sualda olan xəta məncə nəzərə alınmalıdı


GokselKirca

Türkçesi yanlış benim köpeğim var kediyi istemiyorum. Doğrusu olacak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.