"Yerel kadınlar siyah elbiseler giyerler."

Çeviri:The local women wear black dresses.

4 yıl önce

19 Yorum


Thebeststudent88

Yerli kadınlar kullanımı daha doğru olmaz mı?

4 yıl önce

Altintren

yerli kadınlar olsaydı, native women demek gerekecekti.

2 yıl önce

islammehme

Clothes kelimesi de uygun degilmi

4 yıl önce

burhanzdemir

Cloth kumaş anlamındadır. Dress elbise (giymek) anlamındadır.

4 yıl önce

haydarhaydar

the local women are wear black dresses yazdım. olmadı neden?

yani are neden koyamıyorum? grammarimde sıkıntı var.

4 yıl önce

BilgehanEr

"yerel kadınlar siyah elbiseler giyiyorlar" gibi su an olan olaylari anlatan cumlelerde is/are wearing kullanilir. "siyah elbise giyerler" gibi genis zaman anlatan cumlelerde is/are ve fiilin sonundaki ing takisi olmaz

4 yıl önce

PROAHMET279

Aynn

5 ay önce

SABRYE6
SABRYE6

cunku hem are hen de wear fiildir bir cumleninde yalnizca bir fiili olabilir

3 hafta önce

SerdarBekt

yerel kadın diye bişey yoktur.yerli kadın vardır.

4 yıl önce

burhanzdemir

"bişey" diye de bir şey yoktur. Ama sonuçta aynı anlamı yakalayabilme diye bir şey vardır.

4 yıl önce

SerdarBekt

Haklısınız detaya girmeye gerek yok ama yerel kadın örgüt anlamına karşılık geliyor. Sadece fikir beyanatında bulundum.ilginiz için teşekkürler

4 yıl önce

aleynalper

Clothes yazınca kabul ediyor

3 yıl önce

erkenuygar

Neden women yerine womans i kabul etmedi?

3 yıl önce

Keep.Walking

man = adam

men = adamlar

woman = kadın

women = kadınlar

2 ay önce

mngkmn

The local women the wear black dress yazmıştım ikinci the neden yazılmaz biri anlatabilir mi?

3 yıl önce

alicozturk
alicozturk

Fiile tanımlık koyulmaz

7 ay önce

Pelinsu759698

direk cümlenin anlamı hoşuma gitmedi o yüzden yazıyorum

1 yıl önce

Altintren

"womans" dedim olmaz mı?

2 yıl önce

alicozturk
alicozturk

Hayır hali hazırda çoğul hali bulunan kelimeler s takisi ile çoğaltılmaz

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.