1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kitaplar benim arkadaşımın m…

"Kitaplar benim arkadaşımın mavi bavulundadır."

Çeviri:The books are in my friend's blue suitcase.

May 9, 2014

10 Yorum


yusufcaglar

The books are in the blue suitcase of my friend bence doğru olmalı bu


luckboy8888

Insanlardan bahsettiğinde s,bazi istisnalar dışında cansızlarda of kullanılır.


Hisar34

Burada belli kitaplari kastediyorken "the books" olmasi gerek miyor muydu? "Books" diye baslayan cumle boyle bir kullanim icin dogru mudur?


zaferos

Katılıyorum Arkadaşım. Kitaplar burada belirli fakat The olmadan kullanımda Çoktan seçmeli cevaplarda kabul görüyor.


enanasya

The books are in the blue suitcase of my friend yazdım kabul görmüyor hâlâ Tarih 13 temmuz 2018


MehmetAliBey7733

The books are in the my friend's blue suitcase yazdım kabul etmedi yeşil civciv, sebep?!


MetinErtop

The nekadar gereksiz ve kafa karıştırıcı Allahııım!


islammehme

..suitcase Of my friend seklinde de kullanabiliris .. Come on...:)


unsalcibram

Genellikle cansız varlıklar için of... şeklinde kullanılıyor. Eğer nın ekini insanda kullanmak istiyorsak 's ile sahiplik katıyoruz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.