"Onlar adamdır."

Çeviri:Они мужчины.

October 15, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


fatimaaxmedova

Adam sozunun cevirisi erkekmi anlamadim ,erkek мужчина,adam ama человек degilmi


Ahmet580183

Sizde adam bizdeki kisi, insan anlamına gelir.bizde adam erkek anlamına gelir,. Человек insan demektir


BurakTEPEL1

Человик genel anlamda insan demek erkek yada kadın olarak kullanılmaz


Krat842320

Они мужчини neden olmuyor bilen varsa yazarsa anlamaya çalışayım


BurakTEPEL1

Burada Türkçemiz deki işaret zamirinin ne oldugunu bilmek gerekir önce; "Onlar adamdır" derken orada olanlarin çoğul olmasından bahsetmiyor orda bulunan kisilerin kadın olmadigi adam olduğunu vurguluyor yani işaret ediyor ordaki toplulukta cins olarak adam oldugunu niteliyor. Şayet, bu bir sorunun cevabı olmuş olsaydı, onlar kimlerdir ? gibi...cevap onlar adamlardır olacaktı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.