"Alo, ben İvan Çernov."

Çeviri:Алло, это Иван Чернов.

October 15, 2018

14 Yorum
Tartışma kilitli.


FerdarKork

Зто ne zamandan beri beni bildiriyor bir açıklama bekliyorum lütfen bana aydinlik getirin oyrenmek istiyorum


okan72405

Bu cevap yanlis. Alo bu vera yazior. Это degil я Вера. Olmasi lazim


HasanFurka466340

Telefonda konuşurken ben "я" yerine bu "зто" denilir bu bir kalıptır


HasanFurka466340

Pardon "зто" değil "это"


Aknby

türkçe ön yargılardan kurtulun. Telefona cevap verme konusunda ingilizcede de benzer bir kalip var. Mesela; This is ali. (Ben ali) demek oluyor ki ayni durum rusçada da var.


Shamil0599

Это yok я olmalıydı bence


HasanFurka466340

Telefonda konuşurken ben "я" yerine bu "это" söylenir bu bir kalıptır


kubi732876

Bazi cevaplar yanliş ,düzeltmenizi tavsiye ediyorum


deniz5246

Запутали народ, надо думать о грамматике,а не как говорят


eco425107

Я olması gerekmiyor muydu


Krat842320

Rus dilinde eğer konuşmada" это" ise yazim şeyinde" я" olacak ise bunu okunuşa göre veya yazim şekline göre ayırt etmesi gerekir sistemin kurucuları turkce bilen kişi "я "kullanır.bunu düzeltmeleri gerekir.


UGUR2021

Off niyə belə elementar səhvlər edirlər anlamıram..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.