1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlan ayakkabıları dener."

"Oğlan ayakkabıları dener."

Çeviri:The boy tries the shoes.

May 9, 2014

7 Yorum


hicranozbay

The ne ise yariyor? Ne zaman kullanilir


forhan

his shoes neden olmuyor


Selcen_Ozturk

ayakkabılarını değil ayakkabıları olduğu için


EmrahKAAN34

Ayakkabıların çoğulu "shoeses" değil mi neden kabül etmedi.


ysn819124

Şu the olmazsa bu cümle olmaz mı


atakan457683

Anlarlar cok ta gerekli degil


atakan457683

Yanlış yapalım sınırsız can alalım istiyolar bence

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.