"Мой брат ест яблоко."

Çeviri:Benim erkek kardeşim elma yiyor.

October 16, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


KgF42

Brat zaten erkek kardes demek kiz kardes sestra


HAKANTRKOL

Benim yazdığında doğru yanlış yapmadım . Brat zaten erkek kardeş demek bir daha erkek kardeş yazmaya gerek yok saçma.


Ismizada

Брать hem erkek kardeş hem de abi demək.


Alynasburak

Abi mevzu o değil Çeviriye şunu yazdım; "erkek kardeşimin elması var" Çeviride diyor ki "yiyor" ama yemek fiili kullanılmamış. Bu cümle sahiplik cümlesi değil mi, *benim var" , "senin var mı" gibi cümle kalıbı...


Alynasburak

Benim öğrendiğim kadarıyla, Türkçe çevirinin Rusçası şu: "Benim erkek kardeşim elma yiyor" МОй брат ем яблоко


Superman895472

Hayır. Ем ben menasında o menasında ест

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.