1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The first part is the name o…

"The first part is the name of the account."

Çeviri:İlk kısım hesabın adıdır.

May 9, 2014

5 Yorum


ProGamer93

Ilk parça hesabın adı yazdım. Parca bolum olacakmis...


kbrazl

Bu cumle ne anlama geliyor anlayamadım acıkcası


e.fiski

"üyeliğin adı ilk kısmıdır yazdım ben de hiiiiç anlamadan...


metehan745704

Klavyede ı yerine i yazinca kabul etmesi lazim devamli klavye dilini degistirmiyelim


Didar529311

KISIM YERİNE AŞAMA NEDEN OLMUYOR?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.