"The first part is the name of the account."

Çeviri:İlk kısım hesabın adıdır.

4 yıl önce

5 Yorum


ProGamer93

Ilk parça hesabın adı yazdım. Parca bolum olacakmis...

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Bu cumle ne anlama geliyor anlayamadım acıkcası

4 yıl önce

e.fiski

"üyeliğin adı ilk kısmıdır yazdım ben de hiiiiç anlamadan...

4 yıl önce

metehan745704

Klavyede ı yerine i yazinca kabul etmesi lazim devamli klavye dilini degistirmiyelim

2 yıl önce

Didar529311

KISIM YERİNE AŞAMA NEDEN OLMUYOR?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.