Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The first part is the name of the account."

Çeviri:İlk kısım hesabın adıdır.

0
4 yıl önce

5 Yorum


ProGamer93

Ilk parça hesabın adı yazdım. Parca bolum olacakmis...

3
Cevap ver3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Bu cumle ne anlama geliyor anlayamadım acıkcası

2
Cevap ver4 yıl önce

e.fiski

"üyeliğin adı ilk kısmıdır yazdım ben de hiiiiç anlamadan...

0
Cevap ver4 yıl önce

metehan745704

Klavyede ı yerine i yazinca kabul etmesi lazim devamli klavye dilini degistirmiyelim

0
Cevap ver2 yıl önce

Didar529311

KISIM YERİNE AŞAMA NEDEN OLMUYOR?

0
Cevap ver1 yıl önce