1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The first part is the name o…

"The first part is the name of the account."

Çeviri:İlk kısım hesabın adıdır.

May 9, 2014

5 Yorum


ProGamer93

Ilk parça hesabın adı yazdım. Parca bolum olacakmis...

November 22, 2014

kbrazl

Bu cumle ne anlama geliyor anlayamadım acıkcası

May 9, 2014

e.fiski

"üyeliğin adı ilk kısmıdır yazdım ben de hiiiiç anlamadan...

August 5, 2014

metehan745704

Klavyede ı yerine i yazinca kabul etmesi lazim devamli klavye dilini degistirmiyelim

January 5, 2016

Didar529311

KISIM YERİNE AŞAMA NEDEN OLMUYOR?

June 4, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.