1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Где мои кошки?"

"Где мои кошки?"

Çeviri:Benim kedilerim nerede?

October 17, 2018

6 Yorum


Taha2469

Nerede benim kedilerim yazdım. Olması gerekirdi


Taha2469

Evet yine aynı hatayı yaptım..


samisayin

ayni dertten red yedim .


erdoganaca

кошка sonu a ile bitiyor. dişil bir kelime değil mi ? мой yerine моя olması gerkmiyor mu ???


Snow27_ael

Orda ama кошки kullanılmış çoğul yani


AgalarHuse

Bende nerede benim kedilerim yazdi ne far eder ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.