1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У него есть мама?"

"У него есть мама?"

Çeviri:Onun bir annesi var mı?

October 18, 2018

6 Yorum


Bekir_2534

soruda ''него'' kullanılmış anlamı ise ''onda'' cümleyi yazdığın zaman onda annesi var mı? oluyor ve yanlış diyor doğru cevabı ''onun annesi var mı'' olarak gösteriyor fakat onun annesi diye çeviriyorsa soruda ''него'' yerine ''неё'' kullanması gerekmez miydi? Kafam karıştı..


AhmedCan7

Него erkekler için неё ise dişiller için kullanılıyor. Soruda onun(erkek üçüncü tekil kişi) annesi var mı diye soruyor.

Sorudaki özne anne olmadığı için неё gelmez.


okanow

Sorudaki ozne ney peki ? Baba mi :)


Snow27_ael

Özne onun oluyor yani erkek olduğu için него diye düşünüyorum :D


ErenBlbl3

его kullanması gerekmez miydi


Slim2020

Ya cumle tamamen karsik hic bir sey anlamadim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.