"У него есть мама?"

Çeviri:Onun bir annesi var mı?

October 18, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Bekir_2534

soruda ''него'' kullanılmış anlamı ise ''onda'' cümleyi yazdığın zaman onda annesi var mı? oluyor ve yanlış diyor doğru cevabı ''onun annesi var mı'' olarak gösteriyor fakat onun annesi diye çeviriyorsa soruda ''него'' yerine ''неё'' kullanması gerekmez miydi? Kafam karıştı..


AhmedCan7

Него erkekler için неё ise dişiller için kullanılıyor. Soruda onun(erkek üçüncü tekil kişi) annesi var mı diye soruyor.

Sorudaki özne anne olmadığı için неё gelmez.


okanow

Sorudaki ozne ney peki ? Baba mi :)


OBL1V10N

Özne onun oluyor yani erkek olduğu için него diye düşünüyorum :D


ErenBlbl3

его kullanması gerekmez miydi


bibaseiff

Rusça da onun ve onda ayni anlamda Arapçada da öyle yani sorun Rusça değil "onun annesi varmı?" ile " annesi ondamı?" Daki onda ve onun ayni kelimr yani ayni kelime iki cumlede de kullanilir


Leylam2022

Ya cumle tamamen karsik hic bir sey anlamadim.


Noyan307146

Neden( bir) kelimesini kullandı.


NasiBabayeva

Kelime Его olduğu için cümlenin anlamı onda anne var mı? Oluyor. Bununda anlamı zaten onun annesi var mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.