"У него есть мама?"

Çeviri:Onun bir annesi var mı?

October 18, 2018

4 Yorum


Bekir_2534

soruda ''него'' kullanılmış anlamı ise ''onda'' cümleyi yazdığın zaman onda annesi var mı? oluyor ve yanlış diyor doğru cevabı ''onun annesi var mı'' olarak gösteriyor fakat onun annesi diye çeviriyorsa soruda ''него'' yerine ''неё'' kullanması gerekmez miydi? Kafam karıştı..

October 18, 2018

AhmedCan7

Него erkekler için неё ise dişiller için kullanılıyor. Soruda onun(erkek üçüncü tekil kişi) annesi var mı diye soruyor.

Sorudaki özne anne olmadığı için неё gelmez.

January 13, 2019

okanow

Sorudaki ozne ney peki ? Baba mi :)

February 13, 2019

ErenBlbl3

его kullanması gerekmez miydi

November 16, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.