1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz onlara bir gazete okuruz…

"Biz onlara bir gazete okuruz."

Çeviri:We read them a newspaper.

May 9, 2014

122 Yorum


dido323234

Bende gazete yerine journal yaziyor


ceren204967

Bendede oyle yaziyor


EyllNevinA

because journal mean is "gazete"


halis.alac

Paper ne ya newspaper gazete


enes.el

Neden their değilde them olduğunu açıklayabilir misiniz acaba


BenjaminSwift

Çünkü their onlara ait olan ismin sıfatı görevinde kullanılır. Them ise dolaylı tümleç görevi görür "onlara" okumak anlamında kullanılır.


EyllNevinA

çünkü their onların anlamına gelirken them onlara anlamına geliyor


Hevin248886

benim doğru cevabımda journal diyo


Zahid_Altun7

Bence sorunun kendi cevabı JOURNAL


tarabyali

Paper ne zamandan beri gazete oldu


sacreee

We read them a paper i nasil dogru kabul ediyor sacma


ElifT287

Bende kabul etmedi


turoglu

"Paper" gazete olarak tanımlamak bence de yanlış, katılmıyorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    We read a newspaper for they de olamaz mı?


esranur539814

    Journal ne demek newpeaper gazete değil mi bu cevap yanlıi bence


MuharremKi1

    We read their neden degil de them ?


hasib123

    Their ,sahiplik şeylerde kullanilir,


gencer42

    Their onların demek yani aitlik belirtiyor


turuzumcu1

    Neden reads degilde read kabul ediyor


dogadoga2

    I you we they de s takısı gelmez I read olur ama he she it de She reads olur s takısı gelir


narAGANSOY

    çünkü reads ve read farklı seyler


mburak07

    Paper gazetemi kagit mi?


f12631263888

    Paper kağıt saçmalamışlar


Nihanztrk

    Neden to geldi onu anlamadim


gulsah385118

    Neden to geldi acaba


ersinturac

    “to” kelimesinin bir aktarma belirtmesi.

    Give this to Mert. ( Bunu Mert’e ver. )

    I am talking to you. ( Seninle konuşuyorum. )

    aşağıdaki gibi ortada kullanılırsa to kullanılmıyor.

    She gave him a coke. ( Ona kola verdi. )


narAGANSOY

    niye ben we reads yazdığımda yanlîs diyo we den sonra s takısı gelmezmi arkadaslar


CaferAkkus

    Bence cevap 2 kutucuk


dd1903

    Ben "a" yani "bir" kelimesini eklemedim ama doğru kabul etmedi. Neden acaba?


merkaynar1

    C şıkını kabul edio sogru olarak journal var c sıkında ama dogru cevap newspaper olan yani a sıkı olmasina ragmen journali dogru sayiyo sacma bunu duzeltin adminler


ceerenimo

    We read them a newspaper


efe56048

    Paper degil.Newspaper


OrhanDengiz

    benim yazdığım daha doğru


MelihaPola3

    paper ne zamanndır gazete yerine geçiyor


yusuf49mus

    bunun neyi yanlış arkadaş


perihan186296

    Burada dogru cevap..we read THEM a newspaper dir.


ElifT287

    Gazete newspaper değil mi journal niye kullanıldı ki burada


_movikmovik_

    Newspaper olmasıen gerekmiyor mu


_movikmovik_

    Benimle rekabet edebilecek var mı?


Kbra676866

    Bu cümlenin içinde gazete kelimesi yer almiyor. Yanlis olabilir mi


Aya11622

    Arkadaşlar them ne anlama gelmekte?


sultan904280

    Onlar anlamına geliyor


Polat33

    Doğru cevap olarak journal çıktı newspaper yerine?


oguzhancol5

    Journal'ı günlük sanıyordum sadece


merve_imren

    Ben journal i seyahat diye hatırladım, paper da kağıt dedim kafam karıştı, ama neyse ki öğrendim...


LouistheCore

    Kardeş journal günlük demek değil mi ne kadar saçma doğru cevaba journal diyor


Mehrac8

    Bazen reads degilse read kabul ediyor


LeylaTakes1

    Gazete newspaper olması gerekmiyormu


beco5512

    Newspaper yerine jour yazıyor


benos155690

    Newspaper gazeted deyilmi yaa


SCAngelldd1

    Neden s takısı var?


_otobite_

    İyi de journual dergi demek gazete değil.Gazete ve dergi farklı şeyler!!!


Ladres123

    ❤❤ newspaper kabul etmedi paper sadece kagıt anlamina gelmiyormu


NazrinCafa1

    Soru yanlis yaaaaaa


zlemzmen3

    Ne biçim soru beee


Abdullah268048

    Bu soru hatalı bende gazete yazmıyor journal yazıyor


AtalayErge

    Journal - Üçüncü anlamı gazete olarak geçiyor. Birinci anlamı dergi, ikincil anlam olarak ise günlük. Ayrıca bülten olarak geçiyor.


Fecrielepk

    "journal" NEDEMEKKİ?


emine141816

    Paper gazete demek miymiş news i niye paper in basina eklememisler ki


ayenurgirg

    Gazete yerine neden journal yazıyor


kerem900399

    journal dergi demek değilmi


aye201786

    Ya tamamda neden yazdim olmuyir yanlis diyo napabilirim


mehmetali2112

    Yanlış cevaplar


Bibimeeryem

    Bende newspaper yerine journal yaziyor bide paper papere basdim yalniş çikdi


Sakoalvert

    Gazete yerine paper yaziyor


aysenurozkan

    Paper ne ya paper ne yanlis


blossom955383

    Newspaper yerine journal yazıyor hata var


EvinGlr

    Ne demek bu ya


N3RG5Z

    Niye öyle olduki


Muratpek

    We read them a paper cevap da bu yazdı


Muratpek

    We read them a paper


Ece64138

    Ben gazeteyi newspaper diye öğrenmiştim. Bu soru kafami karıştırdı ama yeni bir kelime de öğrenmiş oldum.


Rabia186457

    "Journal" ne demek?


ndgsundb

    Ben newspaperı görünce zıpladım hemen


Muratpek

    Journal ne alaka anlamadım gitti


Batuhan912330

    Newspaper'ı neden kabul etmedi?


Berinay990532

    Bende gazete yerine paper yazıyor kâğıtla gazete aynı degil tabii ki de


Nigarss

    Qazete journalmi ya salaklar


nirlanta

    Gazete nevsper deyilmiydi ya


Alper160664

    Gazete Yerine Journal Yazıyor ( Biz Onlara bir günlük okuyoruz. ) Doğru Olan Cevap Orada yok !


bebo798881

    Yanlis cevaplar cikiyor


MehmetTark32158

    Bu newspaper yerine journal yazıyor


17eria

    Bende gazete paper yazıyodu


queen26710

    "Paper" kağıt demek deyilmi ? Newspaper gazete demek yani ben oyle biliyorm


Furkan61293

    Gazete yerine başka bir şey var


EyllNevinA

    SORUNUN ÇÖZÜMÜ TEK TEK kelimelerin anlamlarıyla A) biz onlara taksi okuruz B) biz onlara taksi okuruz C) biz okuruz bir taksi onlaraya (anlamsız bir cümle) :D we:biz read: okumak anlamında burada ise geniş zamanda kullanılmış. fakat we/they/I isimlerinin kullanıldığı cümlelerde fiile 's takısı gelmez them: they kelimesinden türeyen bir kelimedir. they onlar anlamına gelirken, them onlara anlamında kullanılır. a:" bir" anlamına gelir sadece ünsüz harflerle başlayan kelimelerle kullanılabilir. ünlü harfler için "an" kullanılır. taxi: taksi journal: bu cümlede "gazete anlamında kullanılmıştır. hatta gazeteci yani "journalist" kelimesi bundan türemiştir. seyahat gibi birçok anlama gelebilir.


ElaPamuku

    gazete anlamına mı günlük anlamına mı geliyor kafam karıştı


MehmetTark32158

    gazete "newspaper" anlamına geliyor. dergi ise "journal" Cümleede ise biz onlara bir gazete okuruz diyor


Ecesu532375

    Journalı söylemedi kiiiii offff


FATMA7303

    Bildiğim halde yanlışı işaretledim ya


Nil846

    Biraz kafa karıştırıcı gazeteyi newspaper diye öğrettiler ama journal diye soruyolar saçma


ismail324255

    İyide niye yeni kelime diye uyarmıyor yada öğretmiyor insanın şevkini kırmayın


Rumeysa659050

    Ee bize journal gazete diye ogretmediler newspaper diye öğrettiler **journal** ne alaka


ElaPamuku

    Ayn doğru söylüyon bizde hep newspaper diye öğrettiler


Meryem694640

    Hadi amaaa!!!!bukadarda olmaz sadece bir nokta eksik diye yanlış diyor


zehra0571

    Bir harf için yanlış yedik


Mberra996415

    Paper kağıt demek


koreakpop338475

    Merhaba kpop izleyen var mı?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.