"Biz onlara bir gazete okuruz."

Çeviri:We read them a newspaper.

4 yıl önce

38 Yorum


halis.alac

Paper ne ya newspaper gazete

4 yıl önce

Mukemmelo

Kağıt

8 ay önce

enes.el

Neden their değilde them olduğunu açıklayabilir misiniz acaba

3 yıl önce

Meredith1389

Çünkü their onlara ait olan ismin sıfatı görevinde kullanılır. Them ise dolaylı tümleç görevi görür "onlara" okumak anlamında kullanılır.

4 ay önce

sacreee

We read them a paper i nasil dogru kabul ediyor sacma

4 yıl önce

Hevin248886

benim doğru cevabımda journal diyo

6 ay önce

HazelKAYA5

Benimkinde de

2 ay önce

dido323234

Bende gazete yerine journal yaziyor

3 ay önce

tarabyali
tarabyali

Paper ne zamandan beri gazete oldu

4 yıl önce

turoglu

"Paper" gazete olarak tanımlamak bence de yanlış, katılmıyorum

4 yıl önce

mburak07

Paper gazetemi kagit mi?

3 yıl önce

emel535479

Kağıt

5 ay önce

paranici_

We read a newspaper for they de olamaz mı?

3 yıl önce

MuharremKi1

We read their neden degil de them ?

4 yıl önce

hasib123

Their ,sahiplik şeylerde kullanilir,

7 ay önce

gencer42

Their onların demek yani aitlik belirtiyor

4 yıl önce

turuzumcu1

Neden reads degilde read kabul ediyor

4 yıl önce

dogadoga2

I you we they de s takısı gelmez I read olur ama he she it de She reads olur s takısı gelir

2 yıl önce

narAGANSOY

çünkü reads ve read farklı seyler

1 yıl önce

f12631263888

Paper kağıt saçmalamışlar

3 yıl önce

Nihanztrk

Neden to geldi onu anlamadim

3 yıl önce

EfeEfe0

bu yanlis

2 yıl önce

gulsah385118

Neden to geldi acaba

2 yıl önce

ersinturac

“to” kelimesinin bir aktarma belirtmesi.

Give this to Mert. ( Bunu Mert’e ver. )

I am talking to you. ( Seninle konuşuyorum. )

aşağıdaki gibi ortada kullanılırsa to kullanılmıyor.

She gave him a coke. ( Ona kola verdi. )

2 yıl önce

narAGANSOY

niye ben we reads yazdığımda yanlîs diyo we den sonra s takısı gelmezmi arkadaslar

1 yıl önce

CaferAkkus

Bence cevap 2 kutucuk

8 ay önce

SerayolakG

Paper? Gazetemi

8 ay önce

duru19032006

Ben "a" yani "bir" kelimesini eklemedim ama doğru kabul etmedi. Neden acaba?

6 ay önce

Tark951939

Aynen

6 ay önce

merkaynar1

C şıkını kabul edio sogru olarak journal var c sıkında ama dogru cevap newspaper olan yani a sıkı olmasina ragmen journali dogru sayiyo sacma bunu duzeltin adminler

3 ay önce

ceerenimo

We read them a newspaper

3 ay önce

efe56048

Paper degil.Newspaper

3 ay önce

OrhanDengiz

benim yazdığım daha doğru

2 ay önce

recep904559

Newspaper yok

2 ay önce

esranur539814

Journal ne demek newpeaper gazete değil mi bu cevap yanlıi bence

1 ay önce

MelihaPola3

paper ne zamanndır gazete yerine geçiyor

1 ay önce

Bahar226651

Yakış olan?

2 hafta önce

yusuf49mus

bunun neyi yanlış arkadaş

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.