Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz onlara bir gazete okuruz."

Çeviri:We read them a newspaper.

4 yıl önce

28 Yorum


halis.alac

Paper ne ya newspaper gazete

3 yıl önce

Mukemmelo

Kağıt

5 ay önce

enes.el

Neden their değilde them olduğunu açıklayabilir misiniz acaba

3 yıl önce

Meredith1389

Çünkü their onlara ait olan ismin sıfatı görevinde kullanılır. Them ise dolaylı tümleç görevi görür "onlara" okumak anlamında kullanılır.

1 ay önce

sacreee

We read them a paper i nasil dogru kabul ediyor sacma

3 yıl önce

tarabyali

Paper ne zamandan beri gazete oldu

3 yıl önce

turoglu

"Paper" gazete olarak tanımlamak bence de yanlış, katılmıyorum

3 yıl önce

mburak07

Paper gazetemi kagit mi?

3 yıl önce

emel535479

Kağıt

2 ay önce

Hevin248886

benim doğru cevabımda journal diyo

2 ay önce

MuharremKi1

We read their neden degil de them ?

3 yıl önce

hasib123

Their ,sahiplik şeylerde kullanilir,

4 ay önce

gencer42

Their onların demek yani aitlik belirtiyor

3 yıl önce

turuzumcu1

Neden reads degilde read kabul ediyor

3 yıl önce

narAGANSOY

çünkü reads ve read farklı seyler

10 ay önce

f12631263888

Paper kağıt saçmalamışlar

3 yıl önce

paranici_

We read a newspaper for they de olamaz mı?

3 yıl önce

Nihanztrk

Neden to geldi onu anlamadim

3 yıl önce

EfeEfe0

bu yanlis

2 yıl önce

gulsah385118

Neden to geldi acaba

2 yıl önce

ersinturac

“to” kelimesinin bir aktarma belirtmesi.

Give this to Mert. ( Bunu Mert’e ver. )

I am talking to you. ( Seninle konuşuyorum. )

aşağıdaki gibi ortada kullanılırsa to kullanılmıyor.

She gave him a coke. ( Ona kola verdi. )

2 yıl önce

narAGANSOY

niye ben we reads yazdığımda yanlîs diyo we den sonra s takısı gelmezmi arkadaslar

10 ay önce

CaferAkkus

Bence cevap 2 kutucuk

5 ay önce

SerayolakG

Paper? Gazetemi

4 ay önce

duru19032006

Ben "a" yani "bir" kelimesini eklemedim ama doğru kabul etmedi. Neden acaba?

3 ay önce

Tark951939

Aynen

2 ay önce

merkaynar1

C şıkını kabul edio sogru olarak journal var c sıkında ama dogru cevap newspaper olan yani a sıkı olmasina ragmen journali dogru sayiyo sacma bunu duzeltin adminler

5 gün önce

ceerenimo

We read them a newspaper

5 gün önce