"Biz onlara bir gazete okuruz."

Çeviri:We read them a newspaper.

May 9, 2014

66 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

dido323234

Bende gazete yerine journal yaziyor

September 2, 2018

eylulnisa3

Çünkü journal gazete anlamına geliyor


Furkan72628

Journal günlük demek kardeşim


halis.alac

Paper ne ya newspaper gazete


enes.el

Neden their değilde them olduğunu açıklayabilir misiniz acaba


BenjaminSwift

Çünkü their onlara ait olan ismin sıfatı görevinde kullanılır. Them ise dolaylı tümleç görevi görür "onlara" okumak anlamında kullanılır.


Hevin248886

benim doğru cevabımda journal diyo


sacreee

We read them a paper i nasil dogru kabul ediyor sacma


ElifTeraky

Bende kabul etmedi


tarabyali

Paper ne zamandan beri gazete oldu


turoglu

"Paper" gazete olarak tanımlamak bence de yanlış, katılmıyorum


mburak07

Paper gazetemi kagit mi?


paranici_

We read a newspaper for they de olamaz mı?


OrhanDengiz

benim yazdığım daha doğru


esranur539814

Journal ne demek newpeaper gazete değil mi bu cevap yanlıi bence


MelihaPola3

paper ne zamanndır gazete yerine geçiyor


yusuf49mus

bunun neyi yanlış arkadaş


perihan186296

Burada dogru cevap..we read THEM a newspaper dir.


Aya11622

Arkadaşlar them ne anlama gelmekte?


LouistheCore

Kardeş journal günlük demek değil mi ne kadar saçma doğru cevaba journal diyor


MuharremKi1

We read their neden degil de them ?


hasib123

Their ,sahiplik şeylerde kullanilir,


gencer42

Their onların demek yani aitlik belirtiyor


turuzumcu1

Neden reads degilde read kabul ediyor


dogadoga2

I you we they de s takısı gelmez I read olur ama he she it de She reads olur s takısı gelir


narAGANSOY

çünkü reads ve read farklı seyler


f12631263888

Paper kağıt saçmalamışlar


Nihanztrk

Neden to geldi onu anlamadim


gulsah385118

Neden to geldi acaba


ersinturac

“to” kelimesinin bir aktarma belirtmesi.

Give this to Mert. ( Bunu Mert’e ver. )

I am talking to you. ( Seninle konuşuyorum. )

aşağıdaki gibi ortada kullanılırsa to kullanılmıyor.

She gave him a coke. ( Ona kola verdi. )


narAGANSOY

niye ben we reads yazdığımda yanlîs diyo we den sonra s takısı gelmezmi arkadaslar


CaferAkkus

Bence cevap 2 kutucuk


dd1903

Ben "a" yani "bir" kelimesini eklemedim ama doğru kabul etmedi. Neden acaba?


merkaynar1

C şıkını kabul edio sogru olarak journal var c sıkında ama dogru cevap newspaper olan yani a sıkı olmasina ragmen journali dogru sayiyo sacma bunu duzeltin adminler


ceerenimo

We read them a newspaper


efe56048

Paper degil.Newspaper


ElifTeraky

Gazete newspaper değil mi journal niye kullanıldı ki burada


HaticeNur498262

Newspaper olmasıen gerekmiyor mu


HaticeNur498262

Benimle rekabet edebilecek var mı?


Kbra676866

Bu cümlenin içinde gazete kelimesi yer almiyor. Yanlis olabilir mi


Polat33

Doğru cevap olarak journal çıktı newspaper yerine?


oguzhancol5

Journal'ı günlük sanıyordum sadece


merve_imren

Ben journal i seyahat diye hatırladım, paper da kağıt dedim kafam karıştı, ama neyse ki öğrendim...


Mehrac8

Bazen reads degilse read kabul ediyor


LeylaTakes1

Gazete newspaper olması gerekmiyormu


beco5512

Newspaper yerine jour yazıyor


benos155690

Newspaper gazeted deyilmi yaa


Petek708733

W read them a newspaper olcak


mehmetakiferdoan

we read a newspaper who them olmaz mıydı ?


narAGANSOY

who kim demek anlamina geliyoda o yüzden


leyla602916

Eger paper ın başına a gelirse gazete anlamina gelir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.